וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* קשר נבחרת שבדיה הצעירה, מרבאן צ'ליק, סיכם את כל תנאיו בריינג'רס הסקוטית וחתם בה עד יוני 2015. ההעברה תהפוך לרשמית אחרי בדיקות רפואויות שהוא יעבור בגלזגו. הוא שיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצת גאיס ממולדתו.

* קטאניה האיטלקית השאילה לאסטודיאנטס הארגנטינאית את השוער מריאנו אנדוחאר עד סוף העונה.

* רד בול זלצבורג הודיעה: הגענו לסיכום על רכישתו של חלוץ ברצלונה ב' ג'ונתן סוריאנו. הוא צפוי להגיע ביממה הקרובה לבדיקות רפואיות וחתימה בקבוצה האוסטרית.

* גלאטסראיי רכשה ממניסאספור את הקשר הכשרוני ייגיט גוקוגלאן (22) תמורת כ-2.2 מיליון יורו. הוא חתם על חוזה לארבע וחצי שנים באימפריה מאיסטנבול.

* מונאקו שנאבקת על חייה בליגת המשנה בצרפת, ביצעה רכישה חשובה: הבלם האורוגוואי גארי קגלמאכר (23), שהגיע מבירסחוט הבלגית תמורת כ-1.3 מיליון יורו.

שמועות

* אחרי שדיוויד בקהאם הודיע שימשיך בלוס אנג'לס גלאקסי, באנגליה מדווחים שגם פרנק למפארד עשוי ללכת בעקבותיו ובעקבות רובי קין, ולהצטרף לאלופת ה-MLS.

* במשך שבועות ארוכים נראה היה כי עזיבתו של דידייה דרוגבה את צ'לסי היא בגדר עניין של זמן. לאחר ששנחאי שנהואה הסינית (קבוצתו של ניקולא אנלקה) הציעה לכוכב נבחרת חוף השנהב לא פחות מ-270 אלף ליש"ט לשבוע, הודיע דרוגבה באופן סופי: "לא אעזוב את צ'לסי לפני ינואר, בכל מקרה", ובכך קטע את חרושת השמועות בנושא.

* כוכבה של צסק"א מוסקבה, קייסוקה הונדה היפני, אחריו רודפות חצי מקבוצות הפרמיירליג, עשוי לפתוח בשיחות דווקא עם לאציו האיטלקית.

* ק.פ.ר ממשיכה לרכז מאמצים עילאיים בהחתמת בלם בלקבורן כריסטופר סמבה, אבל הרוברס כבר סירבו לשתי הצעות ומצהירים שלא ימכרו אותו.

* מי שכן עשוי להגיע ללופטוס רואד ולהפוך לשחקן הרכש הראשון של המאמן מארק יוז, הוא מגינה הניגרי של מילאן, טאייה טאיוו.

* "לה פריסיאן": פריס סן ז'רמן מעוניינת במגן אייאקס ונבחרת הולנד, גרגורי ואן דר ויל. גם צ'לסי וספרטק מוסקבה עוקבות אחריו בעניין רב.

* דוברו של קאקה, דיוגו קוטשו, הגיב לדיווחים על כך שהברזילאי בדרך החוצה מריאל מדריד: "בלתי אפשרי שהוא יעבור בינואר".

* רובין קאזאן שמתכוננת לחזרת הליגה הרוסית מפגרה, עשויה לרכוש מטוטנהאם את החלוץ הרוסי רומן פאבליוצ'נקו, שמתוסכל מדקות המשחק שהוא מקבל בוויט הארט ליין.

* על פי כלי תקשורת באיטליה, יובנטוס הגישה לקליארי הצעה בגובה 15 מיליון יורו על הקשר הבלגי ראג'ה נאינגולאן.

*ואיך אפשר בלי עוד קצת סאגת "קרלוס טבס לאן?". אינטר הודיעה שהיא לא ויתרה על הארגנטינאי, אבל הודתה שפריס סן ז'רמן מקדימה אותה במירוץ אחריו. בינתיים, מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני אמר: "אין סיכוי שהוא חוזר אלינו. מקווה שהסיפור יגמר במהרה".

* ניוקאסל והמנג'ר שלה אלן פארדיו הציבו כמטרה עליונה את החתמתו של הבלם פבריציו קולוצ'יני על חוזה חדש.

* אואן קויל מנג'ר בולטון, שמחפש מחליף לגארי קייהיל שעבר לצ'לסי, סיפר כי האמריקאי טים רים ביטל את ירח הדבש שלו בניסיון להאיץ את חתימתו בקבוצה: "הוא העדיף את בולטון החמימה על פני טהיטי", התבדח המנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully