וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עלתה לרבע גמר הגביע

הנראזורי, בהרכב חסר, ניצחו 1:2 את גנואה משערים של מייקון ופולי ויפגשו את נאפולי בחוץ. ולנסיה הביסה 1:4 את לבנטה

אינטר המתאוששת נמצאת במגמה נהדרת לאחרונה בליגה האיטלקית, ולאחר ה-0:1 על מילאן בדרבי ביום ראשון היא הצליחה לצמק את הפער מהמוליכה יובנטוס לשש נקודות בלבד. הערב (חמישי) המשיכו הנראזורי במומנטום שלהם כשניצחו 1:2 את גנואה בשמינית גמר הגביע ויתמודדו ברבע הגמר מול נאפולי בסן פאולו. קל זה בטח לא יהיה.

בדקה התשיעית הצליחה אינטר לעלות ליתרון כשמסירה קצרה של דוידה פראוני למייקון נגמרה בטיל אדיר של המגן הברזילאי לחיבורים מ-28 מטר וזה 0:1 לנראזורי. שער שני של המגן הברזילאי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בדקה ה-50 הצליחה אינטר לכבוש גם את השני, וזה היה לא פחות יפה מהראשון. אנדראה פולי הכניס מסירת עומק לג'ואל אובי, שהחזיר לו בהקפצה נהדרת ופולי פרץ קדימה ובעט נהדר מהאוויר פנימה את ה-0:2. שער בכורה לקשר האיטלקי בן ה-22, שמושאל מסמפדוריה, באינטר. וולטר בירסה עוד צימק בדקה ה-90, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום זה 1:2.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

ולנסיה - לבנטה 1:4

אם אתמול קיבלנו מפגש בין המוליכה למקום השני בליגה הספרדית, הערב קיבלנו מפגש בין המקום השלישי לרביעי. העטלפים, שספגו במחזור הליגה האחרון הפסד בית מביך 1:0 לסוסיאדד, הצליחו לנצח את הקבוצה שנמצאת מקום אחד מתחתית בטבלה לבנטה 1:4 והשיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא.

העטלפים עלו ליתרון בדקה ה-24 כשמסירה ארוכה מצאה את פבלו הרננדס, שהכניס כדור עומק מצוין לג'ונאס שנותר לבד מול נבאס והכניע אותו בקלות בדרך ל-0:1. שבע דקות חלפו ו-ולנסיה כבשה את השני, כשמסירת רוחב של הרננדס, חאבי ונטה איבד את הכדור בצורה רשלנית ורוברטו סולדאדו היה מספיק עירני כדי לבעוט נהדר פנימה את ה-0:2.

האורחת הצליחה לצמק בדקה ה-37 כשהרחקה לא טובה של הגנת ולנסיה הגיעה למיגל פלארדו, שהוריד בנגיחה לארונה קונה, שבעט מ-20 מטר טיל נהדר לחיבורים וקבע 1:2. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה ולנסיה לכבוש את השלישי כשמסירת רוחב של הרננדס מצאה את פבלו פיאטי, שמול נבאס הקפיץ פנימה. השוער גם נפצע במהלך הזה והוחלף על ידי גוסטבו מונואה. ולנסיה הצליחה לכבוש את הרביעי בדקה ה-90 כשמסירה של סופיאן פגולי מצאה את טינו קוסטה, שבעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה וקפץ מעל מונואה בדרך ל-1:4.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully