וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציגה חידוש: מאמן למשחק אחד

19.1.2012 / 22:37

גורקה לא יעמוד על הקווים מול גלבוע/גליל? הירוקים מחפשים מאמן שיסכים להעביר משחק אחד. שחקנים: "זה אובדן עשתונות"

המגעים בין בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן למאמנה היוצא של הפועל ירושלים עודד קטש ממשיכים, אך קטש משהה את סיומו על רקע דרישתו של רוזן לאפשר למועדון סעיף יציאה מהחוזה בסיום העונה, מה שמעקר למעשה את ההצעה לחוזה של עונה וחצי. כמו כן בין הצדדים פערים כספיים משמעותיים.

לוואלה! ספורט נודע נודע כי קרלוס פאוול שחקנה הזר של הקבוצה מושעה כבר שלושה ימים מאימוני הקבוצה עקב עימות עם מאמן הקבוצה מיקי גורקה. גורקה עצמו, שמעמדו כבר מזמן אינו ברור, כמעט ואינו מעביר את אימוני הקבוצה כשעוזרו עופר רחימי נושא ברוב הנטל. כמו כן בין רכז הקבוצה ג'רמיין ג'קסון למאמן גורקה קיים מתח רב.

שחקנים בקבוצה הגדירו את המתחולל כאבדן עשתונות של ממש, "היום באימון ריכז אותנו היו"ר ארנון והתחיל לדבר עמנו על העונה הבאה. זה נראה רציני?" נשמע מתלונן אחד משחקני הקבוצה. בחיפה הגיבו לדברים כי השיחה נגעה למספר דברים ובתוכם התייחסות מינורית בלבד לנעשה בעונה הבאה.

אם לא די בכך, המועדון ספג זעזוע נוסף כשעו"ד טל אבריאל, מי שנושא במספר רב של תפקידי מפתח במועדון, הודיע על התפטרותו מכל תפקידיו. בנוסף גם מנהלת השיווק המצליחה של המועדון יאנה ארונוב הודיע על עזיבתה לטובת תפקיד אחר לאחרונה. "האוזניים כואבות למשמע הדברים, זו ממש פשיטת רגל והרגשה של התפרקות. אנשים כמוני שהמועדון הזה חשוב להם ושהקימו אותו לא ישנים בלילה בגלל מה שעובר על המועדון בהנהגה הנוכחית", אמר לוואלה! ספורט אדם המזוהה עם המועדון מזה שנים רבות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully