וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: מיכל האנק כשל בבדיקות רפואיות

19.1.2012 / 19:40

ממצאים מדאיגים התגלו בברכו של הבלם הסלובקי ובקבוצה שוקלים מחדש את צירופו. אוהד כהן והלוי בספק לבני יהודה

הצרות בהפועל ראשון לציון לא נגמרות. הקבוצה, שנלחמת על חייה בתחתית טבלת ליגת העל, מנסה להתחזק בחלון ההעברות, אולם עד כה ללא הצלחה מרובה. עד כה שוחררו מהסגל הקשר ג'סטין זולו והחלוץ ינון ברדה. היום (חמישי) התברר כי הבלם הסלובקי מיכל האנק (31), שהגיע ארצה לאחר שכבר סיכם עקרונית את תנאיו הכספיים, לא הצליח לעבור את הבדיקות הרפואיות ובברכו התגלו ממצאים מדאיגים שגרמו להנהלת הקבוצה לעכב בשלב זה את החתמתו. כעת נראה שהבלם הסלובקי ייאלץ לעבור בדיקת MRI מקיפה ולא בטוח שאנשי ראשון לציון יקחו את הסיכון בהחתמתו.

בתוך כך נראה שגם ליאור ז'אן שהוזכר כמועמד להצטרף, מתרחק מהקבוצה וקיימת סבירות גבוהה שיישאר בהפועל חיפה. בראשון לציון ממתינים להגעתו של הקשר הגנאי אימורו לוקמן, אחרי שהוסדרה עבורו אשרת כניסה לישראל. לוקמן שוחרר לאחרונה מסלאמינה הקפריסאית.

ביום ראשון תתמודד הקבוצה במשחק חוץ נגד בני יהודה בבלומפילד, ממנו ייעדר הקשר המוצהב דודו אברהם. השוער אוהד כהן, שמחלים מפציעה, חזר היום להתאמן והוא עדין בספק למשחק. גם הקשר דור הלוי שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, לא התאמן כל השבוע וגם הוא בספק גדול למשחק. הלוי ינסה להתאמן ביום שישי ואז יתברר מצבו לקראת יום המשחק.

בשבוע הבא תצא הקבוצה למחנה אימון בן שלושה ימים בקיבוץ אילות, הסמוך לאילת. בצוות המקצועי ינסו לנצל את המחנה בכדי לבחון זרים נוספים לתפקידי הבלם והקישור האחורי.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully