וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קיסו חתם, סבע עבר בבקרה

19.1.2012 / 16:28

הבוסני, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יוכל לשחק מול הפועל חיפה. מסתמן: הרוש יבקש לעזוב. אקסברד כועס

הפועל באר שבע הודיעה רשמית כי הקשר הבוסני ננאד קיסו (22), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם היום עד תום העונה בקבוצה, עם אופציה לעונה נוספת. השחרור הבינלאומי הגיע ברגע האחרון מההתאחדות הבוסנית, השחקן עבר בבקרה ויוכל לשחק בקרב התחתית מול הפועל חיפה בשבת. בנוסף, הודיעה הקבוצה כי הקשר דיא סבע, שהושאל עד תום העונה ממכבי תל אביב, עבר בבקרה ויוכל לשחק.

בבאר שבע הודיעו עוד כי המגן המונטנגרי ראדיוויה גולובוביץ', שנבחן בקבוצה ושוחרר לאחר שכשל בבדיקת אקו לב, יגיע ביום שישי לישראל ויעבור שוב בדיקות רפואיות. אם יימצא כשיר, הקבוצה צפויה להחתימו.

הקשר המקדוני אנגל נאצב (22) מאכזב בינתיים באימונים, כך לפחות טוענים שחקנים בקבוצה. בכל מקרה, השחקן לא ישחק מול הפועל חיפה משום שגם אם יוחלט להחתימו בסוף השבוע, הוא לא יוכל לעבור בבקרת התקציבים. לוטם זינו הצעיר נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק משום שאיציק וקנין מוצהב.

המגן שמעון הרוש אמר לחבריו בקבוצה כי הוא מעדיף לעזוב וייתכן שיבקש השאלה לקבוצה אחרת עד תום העונה. בקרוב מאוד צפויה שיחה בין הרוש, שנשלח אתמול להתאמן בצדי המגרש, לבין הנהלת הקבוצה. החלוץ עידו אקסברד סיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא כועס מאוד על היחס של גיא לוי כלפיו.

לידיעה הראשונית על הגעתו של ננאד קיסו

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully