וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הדרבי של ראשון לציון מגיע למשפחת רוזנטל

אריאל רוזנטל (ממכבי) ויוני רוזנטל (מהפועל) ייפגשו בשישי (16:00, 5). ניצחון של האדומים יגדיל את הפער לארבע נקודות

הדרבי של ראשון לציון בכדוריד יתקיים מחר (שישי, 16:00, אשלים), ומלבד המפגש החם הוא מעמיד זה מול זה את אריאל רוזנטל ממכבי מול אחיו יוני מהפועל ראשון לציון, שילבש לראשונה בחייו את האדום בסופר-קלאסיקו של הכדוריד. "אני מאמין שההורים יישבו באמצע, לא באדום ולא בצהוב, או שאחד מהם יהיה צהוב והשני אדום", מדגיש יוני, בזמן שאריאל כבר החליט: "ההורים יישבו באמצע, יש יותר מדי אמוציות סביב הדרבי".

ניצחון של הפועל יגדיל את הפער ממכבי לארבע נקודות לקראת תום הסיבוב הראשון בליגת ווינר. יוני רוזנטל מספר: "ההתרגשות ממש גדולה, כי זה דרבי ראשון שלי מהצד של הפועל ולא בצד של מכבי. בדרבי של גביע איגוד השופטים לא שיחקתי בגלל שהייתי פצוע. אני בא לתת את כל מה שיש לי, ואתן הכל בשביל הפועל כדי לקחת תארים השנה. זה הסופרקלאסיקו של הכדוריד. זה לא כמו ריבר נגד בוקה, אבל זה ה-משחק שהכדוריד הישראלי ממתין לו. בטוח שיהיה חם ומעניין ביום שישי. האמת שהרבה אנשים מהצד שלי חושבים שזה יילך לטובתנו. אנחנו במומנטום מצוין, ואם ננצח יהיו ארבע נקודות פור, וזה לא יהיה מובן מאליו להוביל כך כבר בסיבוב הראשון על האלופה. מצד שני, זה עוד חולייה בשרשרת הביטחון והבנייה שלנו, כדי להגיע למאני טיים בשיא. אני רואה זאת כך, שהניצחון שיגיע יהיה לא לחזור להתחלה".

אריאל, שהחלים מהפציעה וישחק, הוסיף. "יש שיפור ניכר, ועד למשחק אני אהיה בסדר. זה אמנם לכאורה עוד משחק ליגה, עם הערך המוסף של היוקרה והיריבות הענקית, אבל לזה מצטרפת עוד חשיבות. אנחנו מודעים שהפועל לא הפסידה העונה, ואנחנו לא רוצים שהפער יגדל לארבע הפרש ושהם יברחו. לא שהמקום הראשון קובע עכשיו, אבל הוא בכל זאת מקדמה ואני מבטיח לעשות הכל כדי שזה לא יקרה ושננצח".

משחקים נוספים מחר: עירוני רחובות תארח לקרב צמרת את אס"א ת"א (16:30). א.ס סביון תארח את מכבי ת"א (17:00).

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully