וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס: "במצבים כאלה צריך זיכרון קצר"

רכז הקליפרס הסביר איך שכח משני איבודים קריטיים וצלף שלשת ניצחון על המאבס. דוראנט: "הפסדנו לקבוצה רעבה יותר"

הלוס אנג'לס קליפרס הפילו הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד קבוצה גדולה ברשתם, אחרי ניצחון דרמטי 89:91 על האלופה מדאלאס. בהיעדרו של כריס פול הפצוע לקח צ'ונסי בילאפס הוותיק את האחריות עם שלשה ניצחון אדירה שנייה לסיום, שקירב את הקבוצה השנייה של LA לפסגת המערב אחרי המעידה של אוקלהומה סיטי בוושינגטון.

"הייתי ממש חופשי והיה לי זמן לכוון", הסביר מיסטר ביג שוט את צליפת הקלאץ' התורנית שלו. "זו הייתה זריקה טובה ושמחתי מאוד שהיא הלכה פנימה. לא התכוונתי לשני האיבודים שהיו לי מוקדם יותר להשפיע עליי, כי במצבים כאלה אתה חייב שיהיה לך זיכרון קצר".

בינתיים הת'אנדר ניסו לעכל את ההפסד המדהים 105:102 בוושינגטון, מול הוויזארדס שניצחו עד הלילה פעם אחת בלבד העונה. "זה לא סוף העולם, הפסדנו לקבוצה שהייתה רעבה יותר מאיתנו", אמר קווין דוראנט שקלע 33 נקודות. "זה כואב כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, ואני רציתי במיוחד לנצח בעיר ילדותי, אבל אנחנו חייבים להתגבר על זה".

מי שצריכה להיות מודאגת בהרבה היא ניו יורק, שספגה הפסד רביעי ברציפות עם 91:88 ביתי לפיניקס, כשכרמלו אנתוני שקלע 12 נקודות ב-5 מ-22 מהשדה לא דיבר עם התקשורת בסיום, ואנשי הניקס טענו שהוא עזב את הגארדן במהירות בשל סיבות משפחתיות.

"אני יודע שאנחנו במאזן של 8:6 ושיש כאן סוג של משבר", הודה מייק ד'אנטוני. "אבל אנחנו משחקים חזק ומציגים הגנה טובה. אנחנו צריכים רק לפענח את הבעיה שאמורה להיות הכי קלה לפתרון, בהתקפה, ואם היא תיפתר נהיה קבוצה די טובה. אני רק מקווה שנעשה את זה במהירות".

עוד הלילה: הספרס ניצחו באורלנדו, הסלטיקס סוף סוף התאוששו

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully