וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לרועי דיין בניצחון בירסחוט בגביע הבלגי

החלוץ הישראלי כבש ב-1:2 על קורטרייק, אבל קבוצתו הודחה. דור מלול הורחק. מחצית לתומר חמד בהפסד מאיורקה

מאיורקה של תומר חמד ודודו אוואט הפסידה הערב (חמישי) לאתלטיק בילבאו במשחק הראשון. השוער הישראלי שלא שיחק העיונה במשחקי גביע, שוב זכה למנוחה כשחואן קלטאיוד תופס את המקום בין הקורות. חמד שיחק 45 דקות והחלף במחצית על ידי אלחנדרו אלפארו.

בילבאו התוססת הייתה עדיפה על פני האורחת לכל אורך המשחק, והיא השיגה ניצחון מודצק. השער הראשון הגיע בדקה ה-35, כשאוסקר דה מרקוס הגביה מימין ופרננדו יורנטה עשה את הדבר שהוא יודע לעשות טוב יותר מהכל - נגח פנימה. בדקה ה-59 זה כבר 0:2. מרקל סוסאטה השתלט על הכדור בעזרת העקב ושלח הגבהה מדודה לרחבה, ואיקר מוניאין נמוך הקומה (1.69 מטר) נגח מעשרה וחצי מטרים בעוצמה פנימה.

הגומלין ייערך ביום רביעי הבא בפאלמה. כזכור, גם בסיבוב הקודם מאיורקה נכנעה לקבוצה באסקית - ריאל סוסיאדד - 2:0 במשחק הראשון, אבל בגומלין ניצחה 1:6 ועלתה בסערה לרבע הגמר. יחד עם זאת, הפעם זה צפוי להיות קשה בהרבה מול הקבוצה החזקה של מרסלו ביילסה.

*** רועי דיין אמנם עדיין לא הבקיע בליגה, אבל הערב החלוץ הישראלי כבש את השער השני שלו העונה בגביע הבלגי, כשבירסחוט ניצחה את קורטרייק בגומלין ברבע הגמר. למרות זאת הניצחון לא הספיק לה אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון.

דיין הבקיע את השער הראשון של קבוצתו בדקה התשיעית, אבל דור מלול הורחק בדקה ה-43 ובירסחוט נותרה ב-10 שחקנים. זה לא מנע ממנה לעלות ל-0:2 בדקה ה-55, כשבעיטה של דיין הורחקה מקו השער וטומיסלב מיקוליץ' כבש מהריבאונד, אבל דליבור וסלינוביץ' צימק בדקה ה-68.

רועי דיין: "חייב ללמוד מזה שעד עכשיו לא כבשתי בליגה"

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully