וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית סיימה את דרכה אחרי הפסד 6:1, 6:2 לסבין ליזיקי הגרמניה (14) תוך 53 דקות בלבד. גם אנדי רם ויוני אלריך הודחו

כששחר פאר התכוננה לעונת 2012, היא בוודאי לא לקחה בחשבון הדחה בשלב כה מוקדם של אליפות אוסטרליה הפתוחה. אמנם ההגרלה זימנה לישראלית בסיבוב השני מפגש מול סבין ליזיקי, המדורגת 14 בטורניר, אבל גם מולה פאר הייתה חייבת להיראות טוב יותר. לצערה הרב, הסבב באוסטרליה הסתיים עם הפסד צורם 6:1, 6:2, ולמרות שהיא הגיעה לחצי הגמר בהובארט, המדורגת 34 בעולם אמורה להידרדר כעת בדירוג.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
תידרדר כעת בדירוג. שחר פאר/רויטרס

פאר דווקא פתחה מצוין את הגרנד סלאם הראשון של השנה, עם ניצחון 2:6, 0:6 קל במיוחד על איזבלה הולנד האוסטרלית, המדורגת במקום ה-181 בעולם, אבל שום דבר מזה לא סימן על הבאות. פאר פגשה את ליזיקי, שלא הרשימה בסיבוב הראשון וניצחה בקושי 2:6, 6:4, 4:6 את סטפני פוגל השוויצרית (138 בעולם) אחרי שעתיים ו-19 דקות. אלא שדווקא הפעם לליזיקי זה הלך קל יותר, והמשחק שלה מול פאר נמשך 53 דקות בלבד.

חמש שבירות (שתיים במערכה הראשונה ושלוש בשנייה) סידרו לליזיקי יתרון גדול. פאר נראתה רע, ולמרות שלליזיקי היו 22 טעויות בלתי מחויבות, פאר היא זו שרדפה אחרי יריבתה. בסיום המערכה הראשונה היא נחבשה באצבעה, ויכול להיות שלפציעה הזו יש קשר ליכולת החלשה. 20 ווינרים של ליזיקי סידרו לה את הכרטיס לסיבוב השלישי, והגרמניה, שהגיעה עד לחצי הגמר בווימבלדון בשנה שעברה שן נעצרה שם רק על ידי מריה שראפובה, ממשיכה. פאר המאוכזבת תתחיל להכין את עצמה להמשך העונה שצפויה לה.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

שחר פאר פתחה רע מאוד את המשחק, ולא הצליחה להתרגל במשחקון הראשון להגשות של ליזיקי, שעלתה ל-0:1 בלי לאבד נקודה. פאר הגישה, אבל ליזיקי הצליחה לשבור ולייצר לעצמה יתרון. פאר דווקא הובילה במשחקון הבא, אבל ליזיקי הריצה אותה מצד לצד ולבסוף טיפסה ל-0:3. הישראלית הייתה מדויקת במשחקון ההגשות שלה, והצליחה למחוק את האפס עם משחקון מושלם, אך ליזיקי בשלה המשיכה להיות יציבה ושמרה על היתרון, ואף השיגה שבירה נוספת בדרך ל-1:6 במערכה הראשונה.

מערכה שנייה

אחרי שעברה חבישה קלה באצבע, פאר עלתה למערכה השנייה במטרה לחזור למשחק. אלא שליזיקי המשיכה להיראות טוב ושברה במשחקון הראשון. אלא שהישראלית התעוררה ועם הרבה הקרבה החזירה בשבירה משלה. הגרמניה השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-1:2. פאר באותן דקות נראתה מיואשת, התקשתה לבצע מכות החזרה פשוטות, וליזיקי ניצלה זאת כדי לטפס ל-1:3. המומנטום השלילי של פאר לא נעצר גם במשחקונים הבאים, כשהיא המשיכה בטעויות בלתי מחויבות ונשברה פעם נוספת בדרך לפיגור 5:1. הישראלית עוד הצליחה לקחת משחקון, אבל סיימה עם הפסד צורם 6:2.

* אנדי רם ויוני ארליך הודחו היום בטורניר הזוגות במשחק קשה במיוחד מול האחים בוב ומייק בריאן. המדורגים 1 בטורניר ניצחו את הצמד הישראלי 6:7, 4:6 ועלו לסיבוב הבא לאחר קצת פחות משעה וחצי.

ומה קרה הלילה והבוקר באליפות אוסטרליה?

אליפות אוסטרליה הפתוחה - כל הדיווחים

טניס בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחר פאר טניסאית ישראלית מטופלת. GettyImages
הפציעה השפיעה? שחר פאר מקבלת טיפול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully