וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: הפסד ראשון להפועל גלבוע/גליל עליון

הקבוצה של ליאור ליובין קיוותה להבטיח את מקומה בפיינל פור של המפעל, אך הפסידה בחוץ 72:70 לרילסקי הבולגרית

הפועל גלבוע/גליל עליון נחלה הערב (רביעי) את הפסד הבכורה שלה בליגה הבלקנית, כשאיבדה יתרון ברבע הרביעי ונוצחה בבולגריה 72:70 בידי רילסקי. ניצחון היה מבטיח לגליל את המקום הראשון בבית א' ואת הכרטיס לפיינל פור המפעל שצפוי להתקיים בגן נר, אך היא תצטרך להמתין למחזור הבא בו תארח את המדורגת שנייה מורנאר המונטנגרית.

הפתיחה הייתה שייכת לבולגרים, שסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17:23 וניצלו דקות לא טובות בהגנה של הקבוצה הישראלית. גלבוע/גליל הצליחה לחזור למשחק ברבע השני, כשיאן מרטין קלע מחוץ לקשת ויחד עם צ'ייסון אלן הוביל את הקבוצה של ליאור ליובין ל-32:32 בהפסקה.

דגן יבזורי נתן לגליל יתרון 36:37 בפתיחת המחצית השנייה, והמשחק הצמוד נמשך כל אורך הרבע השלישי, אותו סיימה גליל ביתרון נקודה (49:50). ברבע הרביעי כבר הוליכו האדומים 55:62 אחרי שלשה של אבישי גורדון, אבל אז משום מה איבדו את העשתונות עם טעויות לא מחויבות ושילמו את המחיר.

הבולגרים חזרו בעזרת הקהל ודקות טובות של ברנקו מירקוביץ' המצוין (21 נקודות) ועלו ל-68:69 כשעל השעון 10 שניות, ובצד השני עידו קוז'יקרו איבד כדור בצעדים. פיליפ ווקוסלבייביץ' דייק פעמיים מקו העונשין, גורדון עשה זאת מנגד וחריסטו זחרייב קלע עוד אחת מהקו והחטיא בכוונה את השנייה. 70:72 לרילסקי בסיום, הפסד ראשון לגליל במסגרת הליגה הבלקנית העונה.

קלעו לגליל: כריס תומאס 13 נקודות, ג'וזף ג'ונס 12, עידו קוז'יקרו 9, אבישי גורדון 8, צ'ייסון אלן 7, רומאו טראוויס ונמרוד טישמן 6 כל אחד, יאן מרטין 5, דגן יבזורי 3, עמית ביר כץ 1.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully