וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את קאנטו 60:65

18 נק' של אידסון הוליכו את קבוצתו לניצחון, רגע לפני מכבי. אפס איסטנבול ניצחה את גלאטסראיי, פנא דרסה את מילאנו

בזמן שמכבי תל אביב השיגה ניצחון דחוק בחוץ על ז'לגיריס קובנה, נכנסו גם יריבותיה לבית ח' לעניינים במסגרת פתיחת הטופ 16. ברצלונה חשבה שהיא לא עומדת להתקשות יתר על המידה כבר במשחק הראשון מול קאנטו ועוד בבית, אבל האיטלקים משכו את הקאטלנים במשך כל המשחק לפני שנכנעו 65:60. בשבוע הבא תגיע ברצלונה ליד אליהו, ונראה שדיוויד בלאט וראשי מכבי יכולים להיות אופטימיים מאוד לגבי האפשרות שהצהובים יצאו מנצחים. אלופת אירופה פנאתינייקוס הביסה ללא קושי את מילאנו 57:78, אפס איסטנבול ניצחה בדרבי הטורקי הלוהט 62:68 גלאטסראיי, וריאל מדריד ניצלה סל ניצחון בשניה האחרונה של מירוטיץ' כדי לנצח את הדרבי הספרדי מול מלאגה 80:81.

בית ה'

מילאנו - פנאתינייקוס 78:57

אלופת אירופה לא ממש התקשתה במשחק הפתיחה שלה, כשדרסה ללא רחמים את האיטלקים. מילאנו כלל לא הופיעה לרבע הראשון, מה שאיפשר לירוקים של אוברדוביץ' לרוץ ל-10:24 כשמייק באטיסט ורומיין סאטו עושים ככל העולה על רוחם, ועד למחצית הגיע יתרונה של פנאתינייקוס ל-20. היכולת העלובה של מילאנו נמשכה גם לאחר ההפסקה. למעשה, הם הלכו אחורה. רק 10 נקודות ברבע השלישי הקפיצה את היתרון של הירוקים עד 30 הפרש, ורק ברבע האחרון הועילה בטובה פנא להוריד הילוך ולאפשר לאיטלקים לצמק מעט.

דייויד לוגן הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 12 נקודות (6 מ-6 מהשדה), רומיין סאטו הוסיף 11 ואסף 6 ריבאונדים ומייק באטיסט סיים עם 10 נקודות. את מילאנו הוליך אנטוניס פוטסיס עם 10 נקודות, אבל היה היחידי שקלע בדאבל פיגרס אצל האיטלקים. מייסון רוקה קלע 8 ולקח 6 ריבאונדים, ג'נטילה תרם רק 7 (3 מ-10 מהשדה).

בית ו'

אפס איסטנבול - גלאטסראיי 62:68

הדרבי הלוהט של טורקיה, הראשון בין שתי קבוצות מהמדינה אי פעם, נגמר בניצחון של הקבוצה הביתית. אפס איסטנבול ניצחה בקושי 62:68 את גלאטסראיי לאחר משחק מותח במיוחד. סשה וויאצ'יץ' הוביל את הקלעים של אפס עם 17 נקודות, כשדושקו סבאנוביץ' רושם ערב ענק של 16 נקודות (את כולן קלע ברבע הראשון) ו-17 ריבאונדים, סטנקו באראץ' תרם 12. את האורחת הוביל לוקשה אנדריץ' עם 14 נקודות, יאקה לאקוביץ' הוותיק קלע 13.

הרבע הראשון היה של הקבוצה הביתית, שלמרות פיגור 4:0 בפתיחה רצה ל-10:18 אחרי שלשה של דושקו סבאנוביץ', שהיה באותו השלב עם 14 נקודות. אפס המשיכה במומנטום וסגרה את הרבע ב-19:29 אחרי נקודות של טרנס קינסיי וליי אפ של אנדריץ'. גלאטסראיי צימקה כבר ל-33:30 עם ליי אפ של לאקוביץ', אך באראץ' ואקיול העלו את המארחת ל-30:38 ובמחצית זה 34:45 עם נקודות של באטיסטה. ברבע השלישי הצליחה אפס לעלות ל-36:48 לאחר שלשה של וויאצ'יץ'. האורחת הצליחה עוד לצמק, אבל בסוף הרבע זה 52:60 לאפס. ברבע האחרון הצליחה אפס לשמור על היתרון למרות אחוזים איומים של שתי הקבוצות (8:10 לגלאטסראיי ברבע) ובסיום זה 62:68 לאפס.

מלאגה - ריאל מדריד 81:80

הדרבי הספרדי של הערב הבטיח להיות סוער, ועמד בהבטחה. הפתיחה היתה כולה של מלאגה ושל לוקה זוריץ' שאימלל את שחקני הפנים של הבלאנקוס והעלה את המארחים ליתרון 5, אבל ריאל חזרה בזכות שלשות של קייל סינגר בדרך לפיגור 2 בלבד במחצית. הרבע השלישי היה כולו של ריאל מדריד. רייס וקארול החלו להפציץ, מלאגה נתקעה בהתקפה, והאורחים ירדו עם 4 נקודות הפרש לפני הרבע האחרון. אלא שכפי שאמרנו, זה לא נגמר בכזאת קלות. מלאגה שוב חזרה, זוריץ' וגראבחוסה מצאו נקודות בדיוק בזמן, ו-9 שניות לסיום העלה ואלטרס את המארחים ליתרון נקודה.

ניצחון ביתי? לא אם אתם שואלים את ריאל. הבלאנקוס הלכו לניקולה מירוטיץ שקלע את סל הניצחון, שנייה לסיום, והאורחים חוגגים ניצחון משמעותי שנותן להם יתרון ענק במאבק על המקום הראשון. קייל סינגר הוליך את ריאל עם 13, אנטה טומיץ' (7 ריבאונדים) וניקולה מירוטיץ' (6 ריבאונדים) קלעו 12 כל אחד, וסרחיו רודריגז היה ענק עם 11 ו-9 אסיסטים. למלאגה היה רק את לוקה זוריץ' שהיה עצום עם 32 נקודות (13 מ-20 מהשדה), אליהם הוסיף גם 9 ריבאונדים שלא הספיקו.

בית ח'

ברצלונה - קאנטו 60:65

האיטלקים הפתיעו את הקהל המקומי כשטסו ליתרון 0:8 בזכות דניס מרוקונאטו הבלתי נגמר. הוארטס העיר מעט את המארחים, אבל קאנטו לא הרפתה וסיימה את הרבע ביתרון 3. המשחק הבינוני המשיך לתפוס קצב איטי כשברבע השני שתי הקבוצות סובלות מאחוזים רעים, ואל המחצית הן ירוד צמודות זו לזו עם 34:34. האורחים הצליחו להישאר בתמונה ואף הוליכו בפתיחת הרבע האחרון, אבל חמש נקודות רצופות של אידסון הובילו ריצת 0:9 של הקאטלנים ויתרון 9, שתי דקות לסיום.

קאנטו עוד הצליחה לצמק לחמש והכניסה את ברצלונה ללחץ, אבל עשרים שניות לסיום לקח אידסון את הכדור ודפק דאנק ענק על פניו של שרמדיני כדי לסגור את המשחק. אידסון אף נפל על פניו בסיום המהלך אך התאושש, ונראה שהוא בהחלט מגיע בכושר טוב לקראת האקסית. אידסון הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 (5 מ-7 ל-2), הוסיף 5 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים, ארזם לורבק הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים ומרצ'לינו הוארטס רשם 11. ולדימיר מיקוב (9 ריבאונדים) וג'יאנלוקה באזילה קלעו 13 נקודות כל אחד לזכותה של קאנטו.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully