וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקבוצה הבוגרת ניצחה 3:4 את הנוער

18.1.2012 / 20:22

אצל הצהובים הביעו שביעות רצון מיכולת ההתקפה, אך שוב התאכזבו מהחוליה האחורית. לוגסי צפוי להיעדר מול מכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב קיימו הבוקר (רביעי) אימון מקוצר, בשל העובדה שבערב תשחק הקבוצה במשחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון. במסגרת האימון התקיימו מבדקי כושר תקופתיים, בהם נבחנו השחקנים בפרמטרים שונים כמו מהירות, זריזות, יציאה מהמקום ועוד. בין הבולטים היו סאבו פאביצ'ביץ' והשוער גיא חיימוב.

השוער הפתיע דווקא בבדיקות הספרינטים, כשהוא מסיים עם תוצאות טובות ביחס לשחקני השדה של הקבוצה. הבדיקות נערכו על ידי צוות מאמני כושר בראשותו של הפיזיולוג איציק בן מלך, כאשר האימון כולו צולם במצלמות מהירות זעירות, על מנת לתעד ולצפות בנתונים ולשכלל תוצאות בצורה הטובה ביותר.

מהאימון נעדרו ברק יצחקי ואלירן עטר, שסובלים מרגישות בברך וקיבלו מנוחה, וכן הקשר משה לוגסי, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי אחרי שנפגע בשבת במשחק נגד הפועל באר שבע. בשלב זה מעריכים בקבוצה כי לוגסי לא יהיה כשיר למשחק החוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום שני, אולם בצוות הרפואי ינסו בכל זאת לעשות מאמצים להכשירו למשחק. המאמן ניר לוין לא נכח במבדקי הכושר בשל העובדה שנכח בכנס השופטים, המאמנים והקפטנים שקיימה ההתאחדות הבוקר.

מכבי תל אביב ניצחה הערב 3:4 את קבוצת הנוער במשחק האימון. קולאוטי, ישראלביץ', רפי דהן וברק יצחקי בשער יפה מרחוק לחיבורים כבשו לבוגרת. המשחק ערך 70 דקות, דור מיכה שיחק בכל המשחק בקבוצה הבוגרת וגיא חיימוב שיחק בכל המשחק. יצחקי שיחק מחצית ונראה שהחלים מהפציעה. אלירן עטר הסתפק באימון קל עם קבוצת שחקנים נוספת שקיבלה מנוחה, כמו קלמי סבן, שרן ייני וסאבו פאביצ'ביץ'. האריס מדוניאנין לא שותף במשחק וכמוהו גם לוגסי הפצוע. שני הבלמים ששיחקו 70 דקות היו ניבאלדו (היה חלש) ורוברטו פונצ'ץ (ייני ופאביצ'ביץ' לא שותפו).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully