וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון יהפוך למאמן המרוויח ביותר בכדורגל האנגלי?

הגלייזרים רוצים לפרגן למאמן על הישגיו בשנים האחרונות ביונייטד, ויעלו את שכרו ב-60 אחוז ל-6.5 מיליון ליש"ט לעונה

במנצ'סטר יונייטד רוצים לפרגן לאלכס פרגוסון, והיום (רביעי) נחשף כי לסקוטי הוצע להאריך את חוזהו תמורת 6.5 מיליון ליש"ט לעונה, מה שיהפוך אותו למאמן המשתכר ביותר בתולדות הפרמיירליג. מלבד הסכום הזה, יקבל פרגוסון מיליון ליש"ט נוספים כבונוסים על זכיות בתארים.

למעשה מדובר בהעלאת שכרו של פרגוסון בכ-60 אחוז. אם אכן יחתום פרגוסון על החוזה שהוצע לו על ידי משפחת גלייזר, הוא יוכל לעקוף את קרלו אנצ'לוטי, שהשתכר בצ'לסי כ-6.5 מיליון ליש"ט בשנה. המהלך של יונייטד נועד כדי להוקיר את פועלו של פרגוסון מאז שהמשפחה האמריקאית השתלטה על המועדון: זכייה בליגת האלופות וארבע אליפויות.

"השיחה בין ראשי המועדון בחודשים האחרונים עסקה בתכנון לשלוש שנים", סיפר גורם ביונייטד ל'גול' שחשף את דבר העסקה. "הגלייזרים לא היו בטוחים לגבי התוכניות של פרגוסון ולכן הם ביקשו מדייויד ג'יל להגיד לו שההישגים שלו במשך השנים הללו יתורגמו לחוזה שיהפוך אותו למנג'ר המוביל בכדורגל הבריטי".

פרגוסון עצמו התייחס לאחרונה לעתידו לרגל יום ההולדת ה-70 שלו, ואמר: "אני מקווה שאשאר עוד הרבה זמן כאן. כל עוד אשאר בריא, אני מקווה להישאר שלוש שנים במועדון. אני נהנה כאן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully