וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קרית מוצקין ניצחה את א.כ. נס ציונה

הליגה חודשה רשמית עם משחק השלמה מהמחזור השמיני, בו ניצחו הצפוניים 22:23 והשאירו את הכתומים ללא ניצחון

זהו, השביתה בכדוריד הסתיימה וחזרה הערב (שלישי) לפעילות באופן רשמי עם משחק השלמה מהמחזור השמיני בליגת העל, בו ניצחה מכבי קרית מוצקין 22:23 את א.כ. נס ציונה. בסיום המשחק, הכתומים עדיין נמצאים ללא אף ניצחון ליגה, בעוד הקבוצה מהצפון רשמה את ניצחונה השלישי העונה, שמקדם אותה לעבר מרכז הטבלה.

המשחק נפתח באיחור של עשר דקות לאחר שקרית מוצקין נתקעה בפקקים כבדים בדרכים והגיעה לאולם רבע שעה בלבד לפני המועד שנקבע. למרות זאת, היא נכנסה טוב יותר למשחק והוליכה 6:9 אחרי 20 דקות. עד למחצית היא הגדילה אותו ל-8:12.

במחצית השנייה, בעיקר בשלבי הסיום, נס ציונה נצמדה לקרית מוצקין. בשתי הדקות האחרונות נותרה מוצקין בארבעה שחקני שדה, כשלאורך כל המחצית היא החטיאה ארבעה פנדלים. אורן מאירוביץ' הציל שער בטוח מזריקה משש מטר של רועי ביטון 15 שניות לסיום, מה שהבטיח את הניצחון של הקבוצה מהצפון.

המאמן גיל סגל: "הפסדנו וזה כואב. פשוט כואב. עשינו הכנה טובה, אבל שום דבר שעושים לא הולך. כל מה שמתרגלים לא הולך, באימונים זה נעשה מצוין ובמשחק הפוך". הבקיעו למוצקין: ישראל פישר 8 שערים, סלובודאן ג'ורג'ביץ' 6, איתי גושן 4, מאור אפוטה 3, רומן גיצה ופיליפ שצ'פנוביץ' 1 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully