וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו זילנד דורשים: גזיזת כבשים יהפוך לענף אולימפי

הקיוויס סבורים שהמאמץ הפיזי שנדרש בגילוח כבשים הופך את המשתתפים לטובי האתלטים בעולם: "הגיע הזמן שיכירו בנו"

ניו זילנד אומנם ידועה בנבחרת הראגבי שלה (האול בלאקס) ובמסורת ספורטיבית לא מבוטלת שכוללת לא מעט נציגים בצמרת של האתלטיקה הקלה, אבל עתה מתברר כי במדינה הקטנה בתחתית הגלובוס מבקשים להכיר רשמית בעוד ענף פופולרי: גזיזת כבשים.

ארגון החוואים בניו זילנד קרא לוועד האולימפי להכיר ב"גזיזת כבשים" כענף אולימפי, כשהטענה המכזית היא שהגוזזים המקצועיים הם אתלטים ברמה הגבוהה ביותר. בחודש מארס הקרוב תיערך במאסטרטון בצפון המדינה אליפות העולם בגזיזה, ודוברת האיגוד מבקש הכרה בינלאומית.

"הגיע הזמן להעלות את הגזיזה לכותרות", טענה ג'נט מקסוול, "בתור התחלה יש לצרף את הענף למשחקי חבר העמים הבריטי (Commonwealth Games), ואז לאולימפיאדה עצמה".

לטענתה, הגוזזים הבכירים יכולים לגלח למעלה מ-700 כבשים בשמונה שעות, מאמץ ששווה ערך לריצת שני מרתונים אחד אחרי השני. "המאמץ הפיזי שנדרש הוא ברמה הגבוהה ביותר", נמסר מוועד הגוזזים.

אגב, הממסד בניו זילנד כבר מכיר בגזיזת כבשים כענף ספורט לכל דבר, ולפיכך מעניק למצטיינים מענקים שונים. כידוע, האוכלוסיה בניו זילנד מונה כ-4.4 מיליון בני אדם, וכ-40 מיליון כבשים. יש לציין כי ארגוני בעלי החיים טוענים כי המתכונת הספציפית הזאת של גיזום הכבשים מהווה התעללות פיזית בחיות.

כך נראה ספורט פופולרי בניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully