וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אדין צוצאליץ' נחת בישראל

17.1.2012 / 15:10

הבוסני יעבור בדיקות ויחתום ל-3.5 שנים: "הגעתי לקבוצה גדולה". מגרלשיווילי, שדורש לכבד חוזהו, התבקש להתאמן לבד

שחקן הרכש של מכבי חיפה, אדין צוצאליץ', נחת היום (שלישי) בישראל ובהמשך יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה, ככל הנראה לשלוש עונות וחצי. "אני מגיע לקבוצה גדולה", אמר הבלם/קשר הבוסני, שרק שלשום נפרד מאוהדי פאניוניוס. מחר צפוי המועדון לערוך מסיבת עיתונאים (14:45, כפר גלים) בה יוצג השחקן, אם אכן יעבור את הבדיקות הרפואיות.

הבוסני (24) שיחק החל מ-2010 בפאניוניוס היוונית. הוא רשם גם חמש הופעות במדי נבחרת בוסניה. את דרכו הוא החל במועדון ז'לייזניצ'אר, שם שיחק במשך חמש שנים (רשם 110 הופעות, בהן כבש שישה שערים), ושימש כקפטן בשלוש השנים האחרונות שלו בקבוצה. בהמשך הוא היה קרוב לחתימה בדואיסבורג, אבל העסקה התפוצצה והובילה אותו ליוון. בחיפה התרשמו בעיקר מנתוניו הפיזיים של צוצאליץ', שנחשב לשחקן טכני, אגרסיבי ובעל משחק ראש משובח. בעקבות הגעתו הודיע הקשר האחורי מאוקראינה, ארתור נובוטרייסוב, כי בשלב זה לא יגיע לישראל. ההחלטה עשויה להשתנות אם חיפה תחליט להחתים כבר עכשיו שחקן הגנה נוסף.

המגן חיים מגרלישווילי החליט להגיע לאימון הבוקר שערכה הקבוצה ודרש לכבד את חוזהו, כל עוד לא מצא קבוצה אחרת. בחיפה לא אסרו עליו להתאמן, אבל הורו לו לערוך אימון אישי. המגן מתכוון להמשיך להגיע לאימונים. כזכור, אתמול שוחרר המגן שלא זכה לדקות, כשבמהלך השיחה אמר למאמן אלישע לוי: "במשך חצי שנה לא נתנו לי כאן צ'אנס. לא נתתם לי לשחק. ציפיתי שיתנו לי יותר כבוד". בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "חיפה חייבת לכבד את החוזה שלו בקבוצה". גורם במועדון אמר הבוקר: "מגרלישווילי שוחרר מזמן. אנחנו נותנים לו להתאמן לבד ולא עוברים על שום סעיף בתקנון פיפ"א".

כפי שפורסם אתמול, הבלם אריק בנאדו יעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל כבר ביום רביעי הקרוב, בשל אי רישומו בהתאחדות לכדורגל. בחיפה טוענים כי מדובר בהליך טכני בלבד, וכי עוזר המאמן כבר עבר בבקרת התקציבים. ההערכה היא שבית הדין לא יחמיר עם המועדון.

המגן עלי עוסמאן, הקשר אייל גולסה והחלוץ ויאם עמאשה לא התאמנו היום. ההערכה היא שעוסמאן וגוסלה יהיו כשירים למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב. אלישע לוי אמר לשחקנים היום: "תמשיכו לעבוד קשה, והתוצאות יגיעו".

"דברי שחר ומור מלמדים כמה גב אלישע לוי מקבל"

"הדברים שאמרו אתמול שחר ומור מלמדים איזה גב אלישע לוי מקבל מהמועדון, גם ברגעי משבר. אם אנשים חושבים שמאמן כדורגל שכח לאמן אחרי שלוש שנים של הצלחה, הם טועים. הדרך במכבי חיפה לא תשתנה כל עוד שחר מנהל את המועדון". כך אמרו הבוקר במכבי חיפה בהתייחס לדברים שהשמיעו אתמול נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וסגנו עוזי מור, במהלך כנס סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון.

כזכור, מור התייחס בין היתר לשאלות הסטודנטים על מעמדו של אלישע לוי ואמר: "אם יש לך עובד בארגון שבמשך שלוש שנים הביא את התוצאות הכי טובות, וכמה חודשים היו לא טובים, אתה מפטר אותו? להיות מאמן כדורגל זה עניין הרבה יותר מורכב מבחינת לחצים מהעבודה שלי. הדרך שלנו היא שמאמן נבחן לאורך זמן. לא רוני לוי ולא אלישע לוי שכחו לאמן כדורגל אחרי שלוש שנים".

שחר הוסיף: "לפני שאני בודק מה לא בסדר אצל אלישע, אני בודק מה לא בסדר אצלנו. חלק גדול מהדברים שבהם אנחנו לא בסדר אנחנו כבר יודעים. עד שהגענו לליגת האלופות בפעם הראשונה השקענו 120 מיליון שקל. העונה נהיה מאוזנים כלכלית, אולי אפילו בעודף קל, אבל ברוב העונות הפסדנו כסף. זה לא קורה בעסקים רגילים". שחר אמר במהלך כנס סטודנטים כי יגיעו לפחות שני שחקני חיזוק לחיפה במהלך חלון ההעברות.

יעקב שחר ועוזי מור דיברו על אלישע לוי בפני סטודנטים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully