וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי מור: "אם יש עובד שמביא תוצאות, אתה מפטר אותו?"

16.1.2012 / 19:34

יעקב שחר וסגנו התארחו באונ' בן גוריון והתייחסו למעמדו של אלישע לוי ומצבה של מכבי חיפה. שחר: "יבואו עוד שני שחקנים"

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וסגנו עוזי מור התארחו היום (שני) בקורס יסודות בניהול ספורט באוניברסיטת בן גוריון. במסגרת הקורס שמעביר המרצה אריגיא ברגר התארח בעבר גם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה.

מור נשאל תחילה לגבי מעמד המאמן אלישע לוי. "אם יש לך עובד בארגון שבמשך שלוש שנים הביא את התוצאות הכי טובות, וכמה חודשים היו לא טובים, אתה מפטר אותו?", אמר מור. "להיות מאמן כדורגל זה עניין הרבה יותר מורכב מבחינת לחצים מהעבודה שלי. הדרך שלנו היא שמאמן נבחן לאורך זמן. לא רוני לוי ולא אלישע לוי שכחו לאמן כדורגל אחרי שלוש שנים".

שחר הוסיף: "לפני שאני בודק מה לא בסדר אצל אלישע, אני בודק מה לא בסדר אצלנו. חלק גדול מהדברים שבהם אנחנו לא בסדר אנחנו כבר יודעים. בשנתיים האחרונות עזבו שחקני מפתח, אבל הבאנו שחקנים מוכשרים. ההצלחה שלהם במכבי חיפה היא עדיין לא כמו ההצלחה במועדונים הקודמים שלהם. מבחינת המרקם החברתי, אנחנו יודעים שחסרים לנו שחקנים ותיקים. הייתה לנו מכת פציעות כמו שלא הייתה ב-20 השנים שאנחנו במועדון. יבואו עוד לפחות שני שחקנים חדשים".

לסיום נשאלו השניים האם בכוונתם לחגוג את העובדה שבקרוב הם יציינו 20 שנה במכבי חיפה. שחר צחק וענה בציניות: "איזו חגיגה? אנחנו מפחדים לרדת ליגה".

"כל הזמן חושבים לטווח הרחוק", השלים נשיא מכבי חיפה. "עד שהגענו לליגת האלופות בפעם הראשונה השקענו 120 מיליון שקל. העונה נהיה מאוזנים כלכלית, אולי אפילו בעודף קל, אבל ברוב העונות הפסדנו כסף. זה לא קורה בעסקים רגילים".

אדין צוצאליץ' נפרד מפאניוניוס, בדרכו למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully