וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אדין צוצאליץ' סיכם וינחת בשלישי

16.1.2012 / 19:50

הקשר הבוסני כבר נפרד מפאניוניוס, ינחת ביום שלישי בישראל ויעבור בדיקות רפואיות. מגרלשווילי שוחח עם אלישע לוי ושוחרר

מכבי חיפה הודיעה הערב (שני) על סיכום הקשר הבוסני אדין צוצאליץ' (23), שינחת מחר בישראל ויעבור בדיקות רפואיות לפני הצטרפותו לאלופה. חיפה צפויה לשלם עבור השחקן כ-350 אלף יורו, והוא יחתום ככל הנראה על חוזה ארוך טווח.

אמש כבר נפרד צוצאליץ' מחבריו לקבוצת פאניוניוס היוונית ומהאוהדים בטקס מרגש שהתקיים לפני המשחק מול פנאיתוליקוס (פאניוניוס ניצחה 0:1). על פי דיווחים ביוון, השחקן נפרד מהמועדון לאחר שקיבל זר פרחים, חולצה ממוסגרת וברקע הושמע שירו של בוב מארלי, "אריה בציון" ("Iron, Lion, Zion"), בעקבות מעברו לישראל. בנוסף, המועדון אפשר לו לענוד את סרט הקפטן. "היו לי כאן רגעים נפלאים בשנתיים האחרונות, לעולם אי אפשר לדעת האם אחזור", אמר צוצאליץ' לאוהדים, "אני שמח על הניצחון של היום במשחק האחרון שלי, זה היה משחק קשה ואני מתרגש ומרגיש כבוד להיות הקפטן היום". כזכור, בחיפה אישרו שלשום כי דירקטוריון פנאניוניוס נתן אור ירוק לעסקת צוצאליץ', עליו הציע המועדון 350 אלף יורו.

חיים מגרלשווילי לא הורשה להתאמן היום, לאחר שאמש התברר שהוא התעמת עם עוזר המאמן גיורגי דרסיליה. ללא קשר לכך, המגן ערך שיחה עם אלישע לוי לגבי מעמדו והוחלט שיחפש קבוצה אחרת. מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מאחל למגרלשווילי בהצלחה".

יש לציין כי מגרלישווילי מתכוון להגיע כבר מחר לאימון הקבוצה, משום שהוא מחזיק בחוזה במועדון. במהלך השיחה שערך עם אלישע לוי, בה נכח גם אריק בנאדו, אמר מגרלישווילי למאמן: "במשך חצי שנה לא נתנו לי כאן צ'אנס. לא נתתם לי לשחק. ציפיתי שיתנו לי יותר כבוד".

הסקאוט אלון חרזי היה אמור להמריא אתמול לקפריסין בכדי להיפגש עם שחקנה של אפואל ניקוסיה, סאנל יאחיץ' (30). הנסיעה בוטלה ברגע האחרון, כנראה בגלל הסיכום עם צוצאליץ'. יש לציין כי במועדון ימשיכו לעקוב אחר יאחיץ', ולא מן הנמנע שיבדקו שוב אופציה לצרפו. הקשר הקרואטי מרין טומאסוב לא צפוי להגיע ובמקביל נמשך המשא ומתן עם החלוץ הפיני, בראט סאדיק. במקרה שלא יסגור בקבוצה, חיפה עשויה לפנות לאופציית החלוץ הפולני פאבל ברוז'ק. יוריצה בוליאט ישוחרר רק אם יגיע שחקן הגנה נוסף.

במועדון עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע לויאם עמאשה, שנבדק אתמול. במועדון עדיין סבורים שהחלוץ יכול לשחק ללא ניתוח, שישבית אתו לחודש וחצי, אך אם המצב יחמיר ייתכן שינותח. לחיפה מצפים שני משחקי בית רצופים, וחמישה ימים לאחר המשחק מול מכבי תל אביב (שני הבא) היא תארח את הפועל באר שבע. אייל משומר, אייל גולסה, שאדי שעבאן, תמיר כהן וחן עזריאל צפויים להיות כשירים למשחק הקרוב. עידן ורד יחזור מהרחקה.

עוזר המאמן, אריק בנאדו, צפוי לעמוד לדין בגין אי רישומו כבעל תפקיד בהתאחדות לכדורגל. בדוח השיפוט שהועבר הבוקר להתאחדות נכתב כי בנאדו ישב על ספסל הקבוצה מול רמת השרון והוגדר כעוזר מאמן ללא רישום מתאים. יש לציין כי רישומו של בנאדו בבקרת התקציבים נעשה כדין, ולכן נראה שההתאחדות תסתפק בקנס מנהלי בלבד. בנוסף, חיפה קיבלה הודעה כי היא צפויה לעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשל סיבה מעט חריגה: שחקני הספסל שלה לא לבשו על הספסל את הווסטים המסורתיים איתם אמורים השחקנים לבצע תרגילי חימום, כפי שמתחייב על פי התקנון. ההערכה היא שהמועדון יספוג קנס כספי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully