וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני נגד רוברטו מאנצ'יני. טייק 2

החלוץ עקץ את המאמן ששוב נצפה דורש מהשופט להוציא כרטיס אדום. האיטלקי הגיב: "לשחקן יש יותר השפעה על שופטים"

מלחמת עקיצות בין מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני לחלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני. הסיבה: המאמן שוב נצפה מבצע תנועת יד בדרישה מהשופט להוציא כרטיס אדום לשחקן יריב. האיטלקי עשה זאת בפעם הראשונה לפני מספר שבועות כאשר דרש שמרטין שקרטל מליברפול יורחק במשחק הליגה בין הקבוצות (0:3) ומאוחר יותר התנצל על כך. לעומת זאת, כשרוני דרש מהשופט להרחיק את וינסנט קומפני בדרבי הגביע עם אותה תנועת יד שמדמה שליפת כרטיס, ביקר אותו המאמן.

אתמול (שני) מאנצ'יני חזר על התנועה לאחר שמיינור פיגוראה מוויגאן נגע בידו ומנע שער של סרחיו אגוארו. רוני, שצפה במשחק בטלוויזיה, לא יכול היה להתאפק וצייץ בטוויטר: "מאנצ'יני שוב ביקש מהשופט להוציא כרטיס אדום?".

מאנצ'יני הגיב: "עשיתי את זה בגלל שווין רוני עשה את זה. במצב כזה, זה נורמלי". האיטלקי הודה שטעה כשביקר את רוני, אבל הסביר: "אני נמצא על הספסל, כשאתה שחקן ואתה קרוב לשופט יש לך יותר השפעה. אני על הספסל והשופט לא רואה אותי".

גם מאמן וויגאן רוברטו מרטינס לא אהב את המהלך: "אני נמצא כאן מספיק זמן כדי להבין שניסיונות להשפיע על השופט לא מקובלים בכדורגל הבריטי. כששחקן מנסה 'לקנות' החלטה מהשופט זה נחשב לרמאות. המצב כאן שונה מאיטליה, צרפת או ספרד".

במשחק עצמו סיטי גברה על וויגאן 0:1 משער נגיחה של אדין דז'קו והיא רחוקה שלוש נקודות מיונייטד וחמש מטוטנהאם, אותה תפגוש ביום ראשון. "הניצחון היה חשוב. היו לנו שלושה או ארבעה מצבים לכבוש במחצית השנייה. וויגאן בכושר מצוין ומסוכנת מאוד בבית. בשלב הזה של העונה, חשוב לקחת את שלוש הנקודות ובחודש הזה אנחנו צריכים מקסימום נקודות מכל משחק", סיכם מאנצ'יני בהתייחסו ליכולת הלא מעודדת של קבוצתו.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully