וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* רשמית: אריק אבידל חתם על חוזה לעונה נוספת בברצלונה עם אופציה להאריכו בשנתיים נוספות.

* טוטנהאם השלימה את רכישתו של הקשר הספרדי הצעיר יאגו פאלקה סילבה מיובנטוס תמורת 1.5 מיליון ליש"ט, ומיד השאילה את השחקן לסאות'המפטון.

* סביליה רכשה מקורדובה את הקשר חאבייר הרבאס (22) והחתימה אותו על חוזה לחמש שנים עם סעיף שחרור של 25 מיליון יורו. הרבאס ישחק את עד תום העונה כמושאל בקורדובה.

* אלכסנדר מרקל הצעיר עובר מגנואה למילאן בהשאלה. הקשר הצעיר חוזר לסן סירו בעקבות הפציעות של ג'נארו גאטוסו ואלברטו אקווילאני.

שמועות

* "דיילי מייל" מדווח שצ'לסי קרובה לצרף את הבלגי הנפלא אדן הזארד מליל תמורת כ-25 מיליון ליש"ט. גורמים בקבוצה הצרפתית סיפרו כי השחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה של אנדרה וילאש בואש.

* בסוונסי טוענים כי מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, טוטנהאם וניוקאסל רוצות את השוער ההולנדי, מישל וורם, שהגיע בקיץ לקבוצה מאוטרכט.

* באנגליה נטען כי מנצ'סטר סיטי דחתה את הצעת אינטר לרכישת קרלוס טבס תמורת 25 מיליון יורו ומחכה להצעה גבוהה יותר. פריס סן ז'רמן הציעה 28 מיליון יורו עבור הארגנטינאי.

* יובנטוס הצטרפה למירות אחר ילד הפלא השוויצרי, גרניט שאקה, המבוקש במנצ'סטר יונייטד.

* הבלם הצרפתי כריסטופר סמבה ביקש שוב להשתחרר מבלקבורן. טוטנהאם וק.פ.ר מעוניינות בשירותיו.

* חלוץ נבחרת ארצות הברית, אדסון באדל, החל להיבחן במדי אברטון.

* גם ליברפול מחפשת חיזוק ומנסה לצרף את קשר נבחרת ווילס ג'ו אלן מסוונסי. מוסא סו, החלוץ הסנגלי של ליל, סיפר כי ישמח לעבור לליברפול.

* אברהם גרנט התחיל לעבוד בפרטיזן בלגרד ועל פי דיווחים בסרביה הוא מעוניין להתאד עם קרלטון קול, ששיחק תחתיו בווסטהאם. המחיר - חמישה מיליון יורו - אמור להיות גדול על האלופה הסרבית.

* אולימפיאקוס מעוניינת בקשר הארגנטינאי של מארסיי לוצ'ו גונסאלס ומחפשת להתחזק גם בעמדת השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully