וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הבלם הקרואטי מיסלב לקו מועמד

16.1.2012 / 22:13

שחקן קרלובאץ הקרואטית עשוי לנחות. גם הקשר ההולנדי שגדל באייאקס, סרג'יו זילר, הוצע לקבוצה. דיווח: קשר אסטוני מועמד

הבלם הקרואטי של קבוצת קרלובאץ, מיסלב לקו (24), אמור לנחות בקרוב בישראל ולהגיע להתרשמות במכבי פתח תקוה. לקו נחשב לבלם גבוה מאוד (1.93 מ'). כזכור, המאמן אייל לחמן רוצה לחזק את ההגנה שלו בבלם נוסף לאור היכולת במחזורים האחרונים. מכסת הבלמים שלו כרגע כוללת את ניצן דמארי, תומר אלבז ושי מימון.

בתוך כך, הקשר ההולנדי של קבוצת אורדוספור סרג'יו זילר (24), הוצע לקבוצה, אך בשלב זה לא ברור האם יגיע לישראל. זילר גדל במחלקת הנוער של איאקס אמסטרדם ובהמשך שיחק גם בטוונטה ווילם 2 ההולנדיות וברייקה הקרואטית.

על פי דיווחים בתקשורת האסטונית, קשרה של אתניקוס הקפריסאית אטס פורחה (26) עשוי להגיע בימים הקרובים להתרשות. לשחקן יש 35 הופעות במדי הנבחרת, ובמדיה כבש גם ארבעה שערים.

עסקת טל בן חיים עדיין לא יצאה לפועל בגלל פערים כספיים. הפועל תל אביב מוכנה לשלם כמיליון יורו תמורת השחקן, אבל עמוס לוזון דורש 1.75 מיליון על מחצית הכרטיס. במועדון סבורים שהעסקה תצא לפועל בסופו של דבר. למרות גישושים מצד אנז'י מחצ'קאלה, במועדון שמעו כי עסקת העברתו לא תצא לפועל. במקביל נבדקת אפשרות להעבירו לקבוצות אחרות באוקראינה ורוסיה, אך כרגע אין הצעה ממשית.

מתברר כי מריו צארביץ' שקיבל הודעה על שחרורו יחד עם הקשר הקמרוני ג'סטיס וומפור, לא יכול לשחק בקבוצה אחרת עד תום העונה, בגלל סיבות הקשורות לנושא העברת שחקנים בתקנון פיפ"א. הדבר הזה גרם לו לבקש פיצוי גבוה יותר ממכבי פתח תקוה. למרות שמאז הוא עדיין לא שוחרר רשמית, הוא צפוי לעזוב בימים הקרובים לאחר הגעה להסדר. "צארביץ' כבר לא שחקן שלנו ולא נמצא בתכניות", אמרו במועדון.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully