וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: לחמן מחפש בלם זר, הישראלים ישלמו מחיר?

15.1.2012 / 12:07

במועדון מקווים להתחזק גם בהגנה. ללא קשר לעסקת טל בן חיים, פנו גם למחמוד עבאס. שביעות רצון מאיגור מאליש

התוצאות האחרונות של מכבי פתח תקוה, שסיימה אתמול (שבת) ב-2:2 עם הפועל ראשון לציון, הובילו את המאמן אייל לחמן להחלטה לצרף בלם זר לקבוצה, על מנת לייצב את החלק ההגנתי. במועדון החלו לחפש מועמדים וייתכן שחלק מהבלמים ישלמו מחיר בעקבות התוצאות האחרונות. בסגל של לחמן כרגע משחקים שלושה בלמים – שי מימון, ניצן דמארי ותומר אלבז. האחרון פצוע ולא שותף אתמול בתיקו בראשון לציון. במועדון התאכזבו מאוד אמש מהתוצאה, והבהירו כי החלוץ טל בן חיים שיצא לפני שער השוויון הוא זה שביקש להתחלף בגלל פציעה.

לחמן לא דיבר עם השחקנים בסיום, אבל צפוי לקיים אסיפה בתחילת השבוע. אחת מנקודות האור של המאמן הייתה הרכש מאוקראינה, איגור מאליש. החלוץ מוחמד פודי מהפועל רעננה, שהחל להיבחן בקבוצה לאחר שתנאיו סוכמו, יסגור היום את תנאיו בקבוצה. הבלם תומר אלבז אמור להיבדק היום ואז ייוודע כמה זמן ייעדר. הקשר מרואן קבהא יחזור לסגל לקראת המשחק מול סכנין.

נושא מעברו של טל בן חיים להפועל תל אביב עדיין לא ירד מהפרק. בסוף השבוע נערכה שיחה בין ראשי מכבי פתח תקוה לחלוץ בנוגע להמשך דרכו במועדון. "אף אחד לא מונע את העסקה, כרגע הפערים הם אך ורק על כסף", אמר מקורב לעסקה. יש לציין כי כרגע מתנהל משא ומתן בין המועדונים ותנאיו של השחקן לא סוכמו. גם ללא קשר לעסקת בן חיים, אייל לחמן מעוניין במחמוד עבאס מהפועל תל אביב ובסוף השבוע פנו במועדון לקשר. מהראן לאלה צפוי לעבור אם העסקה תתממש.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully