וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מ.כ. הבקעה הפתיעה גם את רמת השרון

אחרי הניצחון באשדוד, הבנות מהבקעה הרשימו שוב עם 66:69 על הקבוצה של אוסטפלד. 70:84 לאשדוד על ראשון לציון

ליגת העל לנשים ממשיכה לספק תוצאות מפתיעות, כשהערב (שני) הגיעה תורה של רמת השרון להיות בצד ההמום. השנייה בטבלה ערב המחזור הפסידה 69:66 למ.כ. הבקעה, שרק בשבוע שעבר הדהימה את המדורגת ראשונה מכבי אשדוד. המוליכה התאוששה הפעם עם ניצחון 70:84 על הפועל ראשון לציון. אליצור רמלה הביסה את הפועל פתח תקוה 77:108 ועלתה למקום השני, כשבתחתית השיגו אליצור נתניה ואליצור חולון ניצחונות חשובים.

מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 70:84

המארחת התאוששה מההפסד לבקעה עם ניצחון ביתי על קבוצת התחתית מראשון לציון. אשדוד הצליחה לברוח ברבע השני ולמעשה לסגור עניין עם יתרון מבטיח של 12 נקודות (34:46) כשלאורחות מעיר היין נותר רק לנסות ולמזער נזקים, אך ללא הצלחה. אשלי שילדס הובילה את קלעיות אשדוד עם 21 נקודות, כשפלנט פירסון עם 16, בריטני דנסון עם 12 ואורטל אורן עם 11 היו בצוות המסייע. אלכסיס גריי בלטה בראשון לציון עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מ.כ. הבקעה - רמת השרון 66:69

מה תגידו על הקבוצה המפתיעה של הבקעה? אחרי הניצחון הנפלא באשדוד, גם הבנות של אורנה אוסטפלד נפלו קורבן לקורבן לקבוצה של רפי בוגטין, עוזרה לשעבר של אוסטפלד, ואיבדו את השוויון במאזן מול המוליכה מאשדוד. רמת השרון דווקא פתחה נהדר עם ג'יה פרקינס והוליכה 29:39 במחצית, אבל לאחר ההפסקה חזרו בנות הבקעה נחושות וביצעו מהפך מרשים. ג'נה סמית' הצטיינה עם 23 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, כשאמנדה תומפסון סייעה לה עם 18 ו-13.

הפועל פתח תקוה - אליצור רמלה 108:77

רגע לפני הגומלין החשוב בשמינית גמר היורוקאפ מול קייסריספור הטורקית, שם תנסה למחוק פיגור של 11 נקודות, אליצור רמלה טיילה לניצחון קל בפתח תקוה. בסיבוב הקודם זכתה פתח תקוה בניצחון טכני בגלל שביתת השחקניות הישראליות, אך הפעם האלופה לא עשתה הנחות. שחקניות רמלה קלעו מכל מצב ושש מהן סיימו במאזן דו ספרתי, כשבמחצית התוצאה עמדה על 41:51 לרמלה. טנישה רייט הובילה את הרשימה עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים, שי דורון סיפקה 20 ולינדזי וויזדום-הילטון הוסיפה 19. קיילי מקלארן קלעה 20 עבור פתח תקוה.

משחקים נוספים:

אליצור נתניה - בנות השרון 73:83

אליצור חולון - הפועל תל אביב 58:72

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully