וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני צריך לשים יותר לחץ על עצמי"

קינג ג'יימס סיפר איך יתמודד עם היעדרותו של דווין וויד הפצוע. פול לא סובל מקרע, אנתוני בספק לאורלנדו (20:00, ספ' 5)

אחרי פתיחה נהדרת לעונה שמיצבה את מעמדה כפייבוריטית הבכירה לזכות באליפות, מיאמי נמצאת בתקופה קשה, שמאיימת להפוך למשבר של ממש, ואחרי שלושה הפסדים רצופים ולקראת שבוע עמוס שכולל מפגשים עם סן אנטוניו, לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה, מה שבאמת מטריד את ההיט הוא הקרסול של דווין וויד.

פלאש, שרק החלים מפציעה בשוק שגרמה לו להחמיץ שלושה משחקים בשבוע שעבר, סובב את הקרסול הימני במהלך הרבע הרביעי בהפסד ביוטה שלשום, ולמרות שצילומי הרנטגן גילו שלא מדובר בשבר, לא ברור כמה זמן יצטרכו לברון ג'יימס וכריס בוש להסתדר ללא הצלע השלישית בטריו שלהם.

"עכשיו אני צריך להגביר את הקצב התקפית והגנתית", אמר ג'יימס כשנשאל על היעדרותו של חברו הטוב. "ולחזור לכמה מהדברים שעשיתי בקליבלנד, שם הייתי האופציה ההתקפית הבכירה. אני צריך לשים קצת יותר לחץ על עצמי".

בוש הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את העבודה גם בלעדיו, כי עדיין מצפים מאיתנו לנצח משחקים. זו לא הפעם הראשונה בה הוא נפצע, וכולנו היינו פצועים בעבר, פשוט צריך למצוא דרך להתמודד עם זה".

* כריס פול, שנפצע בשריר הירך האחורי במהלך הניצחון הגדול על הלייקרס, עבר בדיקת MRI שגילתה שהוא לא סובל מקרע, אך רכז הקליפרס עשוי להחמיץ את המשחק מול ניו ג'רזי הערב. גם כרמלו אנתוני, שנעדר מההפסד לאוקלהומה סיטי אתמול, בספק למשחק של הניקס נגד אורלנדו הערב (20:00, שידור ישיר בספורט 5).

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully