וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: שחר פאר בסיבוב השני, דודי סלע הודח

הישראלית פתחה היטב עם 2:6, 0:6 על איזבלה הולנד (181) ותפגוש את ליזיקי בסיבוב הבא. סלע נכנע ב-3 מערכות לבלושי

שני הנציגים הישראלים נכנסו הבוקר (שלישי) למעגל המשחקים באליפות אוסטרליה, והמאזן שלנו הוא 1:1. שחר פאר פתחה את משחקי היום במלבורן במגרש מספר 7, וגברה בסיבוב הראשון על איזבלה הולנד 2:6, 0:6. דודי סלע, לעומת זאת, נכנע לתומאס בלושי בשלוש מערכות והודח מהטורניר.

פאר (37 בעולם) לא מעדה מול הולנד האוסטרלית (181 בעולם) שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר, כשהישראלית מנצחת תוך 57 דקות בלבד. פאר השיגה שתי שבירות במערכה הראשונה, שלוש שבירות במערכה השנייה, והשלימה את הניצחון, על אף העידוד שהקהל המקומי ניסה להעניק לאוסטרלית. הפעם פאר לא איבדה ולו פעם אחת את צכות ההגשה שלה, על אף שלאוסטרלית היו חמש נקודות שבירה על פאר, שהצילה את כולן.

בסיבוב השני מצפה לפאר משוכה גדולה בהרבה: סאבין ליזיקי הגרמניה (15 בעולם, 14 בטורניר), שגברה הבוקר על סטפני ווגל השווייצרית 2:6, 6:4, 4:6. ליזיקי, שהגיעה בשנה שעברה לחצי הגמר בווימבלדון, התקשתה מול ווגל (138 בעולם), לפני שגברה עליה בשעתיים ו-20 דקות.

הגרמניה בת ה-22 הפסידה לפאר במפגש האחרון בין השתיים בסינסינטי 6:4, 7:6 (4). לפני כן ניצחה אותה פעמיים והפסידה לה פעם אחת. באזור ההגרלה של פאר, שהגיעה אשתקד עד לסיבוב השלישי, נמצאת גם מריה שראפובה.

לדודי סלע הדברים הלכו פחות טוב הבוקר. סלע (75 בעולם) נכנע לתומס בלושי הברזילאי (37 בעולם) אחרי שלוש מערכות, כשנוצח 7:6, 6:4, 6:3. הישראלי פתח לא רע, ונותר צמוד לברזילאי לאורך כל המערכה הראשונה, אך גם בשובר השוויון הצמוד נכנע בנקודה האחרונה והפסיד 7:5 ו-7:6.

את המערכה השנייה סלע פתח היטב והוביל 0:3, אבל לפתע קרס והפסיד 6:4 במערכה. סלע זכר כיצד הפתיע את בלושי בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה, אז הישראלי הצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות לניצחון בחמש מערכות, אבל הפעם זה לא קרה. סלע הפסיד 6:3 במערכה השלישית, וסיים את דרכו בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully