וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל פ"ת: "שלטנו במשחק. חייבים חלוץ ותיק"

16.1.2012 / 10:16

במועדון לא מרימים ידיים. לנדאו לשחקנים: "גאה בכם גם עכשיו". ההרחקה אתמול הייתה החמישית בשבעה משחקים בין הקבוצות

"שאף אחד לא ידבר. אנחנו קבוצה ואנחנו נמשיך לשחק כקבוצה עד הסוף. הייתי גאה בכם כשניצחנו ואני גאה בכם היום. רצתם, רציתם ויש לי כמאמן במה להיות גאה". כך אמר אמש (ראשון) מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו לשחקניו לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה אמר: "שלטנו על בית"ר ירושלים בהחזקת כדור ובהנעת הכדור". בעקבות ההפסד התרחקה פתח תקוה תשע נקודות מהקו האדום ו-11 נקודות מבית"ר ירושלים.

כזכור, במועדון כעסו מאוד על הקשר ג'ונתן אסוס, שטען בפני חבריו כי ההרחקה לא הייתה מוצדקת. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "הוא הגיע טעון למפגש עם יובל כי הוא זרק אותו מהקבוצה, זה היה אדום של תסכול ומרירות, הזהרנו אותו מזה. כשאתה עושה עבירה כזאת במשחק תחתית, כדאי לחשוב קודם". כזכור, רק בחודש ספטמבר האחרון, במפגש הקודם בין הקבוצות, רדף נעים אחר אסוס לכיוון חדר ההלבשה, בטענה שהתגרה באוהדי בית"ר ירושלים, מה שהוביל את האחרון להימלט מיציאה צדדית. אגב, המשחקים בין הקבוצות כנראה מולידים באופן טבעי מורחקים. בחמישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, הורחקו שחקנים, רובם מבית"ר ירושלים.

שחקנים בקבוצה טענו כי הקבוצה זקוקה נואשות לשחקן ותיק נוסף בהתקפה, שיעזור לצעירים כמו ארמון בן נעים, אור פישביין ואוראל אדרי, שלא מנוסים במאבקי התחתית של ליגת העל.

כפי שפורסם אתמול, הקבוצה תעמוד לדין משמעתי כבר השבוע (רביעי, 16:30) בעקבות חפץ שהושלך לעברו של שחקן בית"ר ירושלים ברק משה בעת שהיה שרוע על הקרקע, ופגע בשי חדד.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully