וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "האדום של אסוס הוא אדום של מרירות"

15.1.2012 / 22:38

שחקנים בקבוצה של גילי לנדאו העבירו ביקורת על הקשר הצרפתי. לנדאו: "גאה בשחקנים, אנחנו לא מניפים דגל לבן"

הרבה מתח ועצבים נרשם בחדר ההלבשה של הפועל פתח תקוה לאחר ההפסד הערב לבית"ר ירושלים, בעיקר על ההרחקה של ג'ונתן אסוס שהשאירה את הקבוצה בעשרה שחקנים. הקשר הצרפתי נראה עצבני במיוחד לאחר שהורחק, אבל עוד לפני המשחק, צפו כמה מהשחקנים מה הולך לקרות. "ג'ונתן הגיע טעון למפגש עם יובל נעים כי הוא זרק אותו מהקבוצה, זה היה אדום טיפשי", אמר אחד מהם. "זה היה אדום של תסכול ומרירות, הזהרנו אותו מזה. כשאתה עושה עבירה כזאת במשחק תחתית, כדאי לחשוב קודם".

שחקנים בקבוצה טענו כי הקבוצה זקוקה נואשות לשחקן ותיק נוסף בהתקפה, שיעזור לצעירים כמו ארמון בן נעים, אור פישביין ואוראל אדרי, שלא מנוסים במאבקי התחתית של ליגת העל. לנדאו עצמו מחפש חלוץ ואם המפרקים יאשרו זאת, זה יהיה הרכש האחרון של פתח תקוה עד תום מועד ההעברות, שיסתיים בעוד כשבועיים וחצי. יש לציין כי למרות ההפסד הערב במועדון עדיין מרוצים מאוד מהתפוקה של גילי לנדאו בקבוצה, שצברה עד כה 19 נקודות העונה למרות הקיצוץ בתקציב והליך הפירוק המתמשך. "הנענו את הכדור טוב ואפשר לומר ששלטנו בשדה, אבל בשורה התחתונה סופרים את הנקודות, ואת זה לא השארנו בבית היום".

בנושא אחר: פתח תקוה עשויה לעמוד לדין משמעתי כבר השבוע בעקבות חפץ שהושלך לעברו של שחקן בית"ר ירושלים ברק משה בעת שהיה שרוע על הקרקע, ופגע בשי חדד. בעקבות ההפסד התרחקה פתח תקוה תשע נקודות מהקו האדום ו-11 נקודות מבית"ר ירושלים. במועדון יודעים שהפסד בשבוע הבא להפועל עכו עשוי להרחיק את הקבוצה צעד נוסף מליגת העל.

גילי לנדאו אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים שלי שנלחמו מהדקה הראשונה. היה ברור לנו שבית"ר ירושלים תנסה להסתגר ולייצר התקפות מתפרצות, שלטנו ברוב שלבי המשחק והגול היה באוויר עד שאסוס הורחק. ברגע שזה קרה זה נסתם הגולל על האפשרות שנחזור למשחק. אנחנו לא מניפים דגל לבן. קשה לנו להכניס את החוט למחט, אבל לפחות שיחקנו היום כדורגל חיובי".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully