וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מיקי גורקה לא מתכוון להתפטר

16.1.2012 / 9:57

מאמן הירוקים צפוי לבקש מג'ף רוזן חיזוק נוסף, שבתגובה עשוי לפטרו. שחקן בקבוצה: "אין ספק, אנחנו הבדיחה של הליגה"

מכבי חיפה ספגה אמש (ראשון) את הפסד הליגה השישי שלה ברציפות, והשביעי ברציפות בסך הכל, כשהובכה בביתה מול בני השרון/הרצליה 89:79. הסיבה היחידה שחיפה לא ממוקמת במקום האחרון בטבלה הוא שלקבוצה יש משחק עודף על פני ברק נתניה, אך הנתון הזה לא מעודד את הירוקים, שקיבלו אתמול עוד תצוגת נפל הגנתית מצד אחד עם קבלת החלטות מזעזעות שכללו 16 איבודי כדור.

על אף סדרת הכשלונות, המאמן מיקי גורקה לא מתכוון להתפטר, והבהיר זאת אמש גם במסיבת העיתונאים וגם בשיחות פרטיות לאחר מכן. אחת הסיבות שגורקה לא מתפטר היא שלטענת מקורביו הוא לא קיבל מתחילת העונה את השחקנים שבאמת רצה, והוא צפוי לדרוש חיזוק נוסף מג'ף רוזן. בחיפה לא פוסלים על הסף אפשרות שרוזן יפטר את גורקה, אך מנגד בשל הסיכוי הנמוך להוציא משהו מהעונה הזאת, הסיכוי הסביר הוא כי רוזן לא ישפוך עוד כספים על מאמן נוסף וימשיך בשלב הזה עם המאמן הנוכחי.

"אין ספק, אנחנו הבדיחה של הליגה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה, "שיחקנו מול קבוצה חלשה מאוד, אצלנו בבית, והצלחנו לגרום לה להראות כמו קבוצה גדולה. מסרנו אתמול 22 אסיסטים, ועדיין נראינו רע. אמנם הם קלעו כמה זריקות מטורפות, אבל זה לא מסביר איך מפסידים לקבוצה כזאת. אני לא רואה איך ביכולת הזאת אנחנו משיגים ניצחונות".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully