וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גרונפלד: "הפועל ירושלים לא במשבר"

16.1.2012 / 7:48

דן גרונפלד לא נבהל מההפסד לגלבוע/גליל: "זה חלק מהכדורסל, לפעמים יש תקופות לא טובות. כשנעימי יחזור, נשתפר"

אם לא די במאבקים בהנהלה, גם מקצועית הפועל ירושלים לא מלקקת דבש. לאחר שהודחה מגביע המדינה בשבוע שעבר, הקבוצה ספגה אתמול (ראשון) הפסד נוסף, הפעם 79:67 להפועל גלבוע/גליל עליון. בירושלים היו מי שאף הביעו פליאה על כך שהשחקנים נראו כאילו הם "איבדו אמונה ביכולתם לנצח בשלב מוקדם של המשחק". מי שנכח אמש במשחק ובטח לא אהב את מה שראה היה נציגו של גומא אגייר, דוד אבן, שהגיע עם אמו של הבעלים, אלן.

דן גרונפלד ניסה להסביר את הסיבה להפסד: "היינו לא טובים. אי אפשר לשים את האצבע רק על דבר אחד, אם זו ההגנה או ההתקפה. קשה להגיד כי הכל עדיין טרי , אבל נצפה במשחק בווידאו, נראה את הטעויות שעשינו ונלמד מהן. זה מאכזב שהפסדנו לראשון ולגליל וכמובן שאני מאוכזב כי אני רוצה לנצח כל משחק. כולנו תחרותיים בקבוצה".

עם זאת, גרונפלד סבור: "אנחנו לא במשבר. נכון שזה לא היה המשחק הכי טוב ששיחקנו, אבל זו לא פעם ראשונה שאני משחק בקבוצה בתקופה שהיא הפסידה כמה משחקים. כמובן שבכל משחק אנו רוצים להציג יכולת טובה ככל שניתן, אבל זה חלק מהכדורסל המקצועני. מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להמשיך הלאה ולשפר את הטעויות".

השחקן אף התייחס לחילוף בעמדת המאמן: "יש הבדל בין עודד קטש לשרון דרוקר, כי הם שני אנשים שונים ושני מאמנים שונים. ברור שכל מאמן שמגיע מביא איתן פילוסופיית אימון אחרת וחדשה, אבל נהניתי לעבוד עם עודד ואני נהנה גם לעבוד עם שרון דרוקר".

השחקן סבור כי כשיובל נעימי יחלים מהפציעה, הקבוצה תיראה טוב יותר. "אני לא יודע מתי הוא יחזור, זה תלוי ברופאים אבל כולנו נשמח כשזה יקרה. כשהוא יחזור הוא יעזור לקבוצה בצורה נהדרת ויתרום לה רבות".

שרון דרוקר: "לא אהבתי את מה שראיתי"

הפועל ירושלים שוב הפסידה, הפעם בליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully