וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: המבחן האחרון של מכבי תל אביב

15.1.2012 / 17:57

רגע לפני פתיחת הטופ 16, הצהובים ינסו שלא למעוד מול אשקלון (ב', 19:35, 5+ לייב). ג'יימס ופפאלוקאס לא בסגל

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יסתיימו מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את עירוני אשקלון (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה אחרי הניצחונות בגביע המדינה שהעלו אותה לחצי הגמר ולאחר הניצחון בהארכה על ציבונה זאגרב, ומנגד עירוני אשקלון תתייצב לאחר שעצרה את רצף ההפסדים בליגה עם ניצחון על מכבי אשדוד, אך עם הפסד מאכזב מול הפועל חולון ברבע גמר הגביע.

היסטוריה ומספרים

* במשחק הראשון בין הקבוצות העונה ניצחה מכבי תל אביב 84:88 באשקלון.

* הניצחון היחיד של אשקלון על מכבי תל אביב ביד אליהו הגיע בפלייאוף עונת 2008/9 - 95:96 משלשת ניצחון של טרה קלי.

* דיוויד בלו פתח את העונה מצוין עם 15.7 נקודות בארבעת המשחקים הראשונים, אך מאז צנח ל-7.9 נקודות בשבעה משחקים.

* דווין מיטשל הוא השחקן היחיד בסגל של אשקלון שנמצא ב-20 הראשונים בטבלת המדד המשוכלל.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

הקבוצה של דיוויד בלאט השלימה בשבוע האחרון את העפלתה לחצי גמר גביע המדינה לאחר שגברה בקלות על בני השרון/הרצליה והפועל עפולה במשחקי חוץ. הצהובים חזרו לישראל לקראת המשחק מול אשקלון רק ביום ראשון לאחר שהתקשו מאוד במשחק הליגה האדריאטית מול ציבונה זאגרב אמש וניצחו רק בהארכה. אשקלון תהיה יריבת האימון האחרונה של הצהובים לקראת פתיחת משחקי הטופ 16 ביום חמישי מול ז'לגיריס קובנה בחוץ.

מכבי רשמה לקראת המשחק את דמונד מאלט, סופוקליס שחורציאניטיס, קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס. מי שלא יתלבש למשחק בנוסף לשון ג'יימס ותיאו פפאלוקאס הוא גיא פניני הפצוע.

עירוני אשקלון:

אחרי פתיחת עונה מצוינת החלה הקבוצה מהדרום להידרדר והשבוע גם הודחה מגביע המדינה ברבע הגמר לאחר הפסד להפועל חולון בחוץ. באשקלון לא מרוצים מיכולת הקבוצה, ובעיקר מהמחסור במשחק קבוצתי מצידם של השחקנים. באשקלון יודעים כי הסיכוי שלהם להפתיע הוא נמוך מאוד, ואם ברצונם לרשום ניצחון שני בהיסטוריה, הם יצטרכו להתחיל להניע את הכדור יותר במשחק ההתקפה, ולעצור את משחק הפנים של הצהובים.

שחקן מפתח: סופוקליס שחורציאניטיס

אחרי תקופה ארוכה חזר דיוויד בלאט להלביש את הסנטר היווני במשחקי הליגה, ומכבי צפויה להשתמש ביתרון המשמעותי שהוא נותן לה מול אשקלון. לאף קבוצה בליגת העל אין את האפשרות לעמוד מול שחורציאניטיס, ובמכבי ירצו להשתמש בו בכמה שיותר דקות, על מנת להכניסו לכושר לקראת המשחק החשוב באמת, מול ז'לגיריס קובנה בהמשך השבוע. תפוקה טובה של היווני, תאפשר למכבי להתחיל להתכונן לז'לגיריס כבר במהלך המחצית השנייה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully