וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את סן סבסטיאן 56:71

יריבות מכבי ת"א בטופ 16 נראות טוב - גם ז'לגיריס ניצחה, 66:82 את אסטנה ב-VTB. רות'בארט קלע 8 בניצחון לובליאנה

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), ובמרכזו עלתה ברצלונה באופן זמני לפסגה לאחר שגברה על סן סבסטיאן 56:71. יריבת מכבי תל אביב בטופ 16 הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק, ועם רבע אחרון בו עצרה את יריבתה על שבע נקודות בלבד הבטיחה את הניצחון. פיט מיקאל הצטיין עם 17 נקודות באחוזים מצוינים, מרסליניו הוארטס וצ'אק אידסון הוסיפו 12 כ"א וג'ו אינגלס תרם 10 נקודות מהספסל. חואן קרלוס נבארו הפצוע שוב לא שיחק.

בהמשך הערב תפגוש ריאל מדריד את הפתעת העונה, אליקנטה, ואם תנצח תחזור למקום הראשון בטבלה. המחזור נפתח אמש עם ניצחון של השלישית בטבלה מלאגה, 79:87 על מורסיה, בעוד קאחה לבוראל המשיכה לאכזב כשנכנעה בביתה 76:65 למאנרסה.

* ז'לגיריס קובנה, שתפגוש את מכבי תל אביב בפתיחת שלב הטופ 16 של היורוליג בחמישי הקרוב, ניצחה היום במבחן האחרון שלה 66:82 את אסטנה טייגרס במחזור ה-11 של ליגת ה-VTB. בעקבות הניצחון, החמישי של הליטאים במפעל העונה, הם נמצאים במקום החמישי בבית א'. המשחק היה צמוד לכל אורכו, עד שרבע אחרון חזק של ז'לגיריס, שנגמר 13:26 לטובתה, סידר לה את הניצחון. הליטאים הציגו חלוקת נקודות יפה: רוברטס יבטוקס, פאוליוס יאנקונס וסוני וימס קלעו 11 כל אחד, מנטאס קלנייטיס הוסיף 10.

* בליגה האדריאטית השיגה לובליאנה את ניצחונה העשירי העונה, כשגברה על הכוכב האדום בלגרד 73:74 בתום דרמה גדולה. מי שהיה אמון על הנקודה המנצחת מהעונשין הוא אקס מכבי תל אביב גוראן ירטין, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, וסיים עם 5 נקודות ו-8 אסיסטים. רוברט רות'בארט קיבל 15 דקות והשיב עם 8 נקודות, כולן מהעונשין, בתוספת 5 ריבאונדים.

* יניב גרין לא קלע הערב בניצחונה של טראמו 75:81 על וארזה. הסנטר הישראלי שיחק שבע דקות, לקח ריבאונד אחד, מסר אסיסט וזרק פעם אחת לסל, אך החטיא. קבוצתו המשיכה בבריחה שלה מהתחתית עם ניצחון רביעי ברציפות, כשמילוש בוריסוב הצטיין עם 17 נקודות. בנטון טרביזו, ללא גל מקל הפצוע, ניצחה 62:68 את קרמונה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully