וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור מור: "בהצלחה לג'ודי מארי, אבל לא על חשבוננו"

קפטן הפדרציה מתכונן ליריבות: "קיבלנו בית קשה, אבל כל תוצאה אפשרית". על השחקניות: "מקצועניות אמיתיות"

שבועיים בלבד נותרו לפתיחת משחקי גביע הפדרציה באילת (1-4 בפברואר), במסגרת הבית האירופאי- אפריקני מספר אחת. בשעה ששחר פאר מתוכננת לפתיחת משחקיה באליפות אוסטרליה, יוליה גלושקו, שהודחה במוקדמות, כמו גם חברותיה לנבחרת קרן שלמה, דניס חזניוק ולרה פטיוק ממשיכות להתכונן למפגש.

מי שעוקב אחר השחקניות בדריכות הוא קפטן הנבחרת, ליאור מור. הקפטן סבור שכמו בשנה שעברה, גם הפעם מלאכת השחקניות לא תהיה פשוטה. "קיבלנו בית קשה, אולי הכי קשה שיכולנו לקבל. אבל כל מפגש הוא בפני עצמו, וביום נתון כל תוצאה אפשרית", אמר הקפטן, "לבריטניה שלוש שחקניות במאיה הראשונה, להולנד שתיים. כמובן שגם בפורטוגל אנחנו לא מקלים ראש. רק בשנה שעברה דה בריטו זכתה בשני טורנירי ITF, ובנוסף היא כבר הגיע למקום ה-76 בעולם", סיפר מור.

מהצד המארח עומדות השחקניות המובילות של ישראל, פאר וגלושקו. מור סומך על השתיים ומחכה לתחילת העבודה איתן: "כיף לעבוד עם כל השחקניות שלנו, הן מקצועניות אמיתיות. אני מקווה ששחר תקצור הישגים נכבדים באוסטרליה, יש לה הרבה ניסיון. יוליה תגיע עם המומנטום של הזכייה באליפות ישראל ועם הניסיון שצברה במפעל בשנה שעברה". לכל אלה טוען מור, יש להוסיף כמובן את יתרון הביתיות, עם 1,500 אוהדים משולהבים בכחול- לבן, שצפויים לגדוש את היציעים: "אין ספק שזה יהיה גורם מכריע בכל מפגש. יציעים מלאים יביאו אותנו לתת את הטניס הטוב ביותר שלנו".

לסיום, הקפטן הישראלי לא יכול שלא להתייחס גם למקבילתו בקבוצה הבריטית, ג'ודי מארי, אימא של אנדי: "היא רשמה לזכותה פרויקט מוצלח ביותר עם הבן שלה. בפרויקט הבא אני מאחל לה הצלחה, אבל לא על חשבוננו. הבריטיות אמנם פייבוריטיות על הנייר, אבל במבחן המציאות דברים לפעמים נראים אחרת".

מכירת חבילות כרטיסים במחיר מיוחד (350 ¤ במקום 440 ¤) לארבעת ימי המשחקים- מתאפשרת דרך איגוד הטניס עד 20 בינואר בלבד.

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ליאור מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully