וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה עצרה את הפועל רמת גן

המוליכה נבלמה עם 0:0 אחרי שבעה ניצחונות. בני לוד עלתה למקום השני עם 1:3 על הכח עמידר, ניצחון גם לאום אל פאחם

תוצאות סוף השבוע בליגה הלאומית שיחקו לידיה של המוליכה הפועל רמת גן, אבל הערב (שני) גם היא מעדה עם 0:0 מול הפועל רעננה שקטעה לה רצף של שבעה ניצחונות. בני לוד עלתה למקום השני אחרי ניצחון חוץ 1:3 על הכח עמידר רמת גן, וצימקה את הפער מהאודונים לשלוש נקודות בלבד. מכבי אום אל פאחם ניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב רמלה.

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 0:0

המוליכה הגאה הגיעה בכושר מסחרר וקיוותה להגדיל את יתרונה בפסגה אחרי שניצחה את שבעת משחקיה האחרונים בליגה, אך נתקלה בהגנה העיקשת של הפועל רעננה ואיבדה נקודות ראשונות אחרי תקופה ארוכה. ההתקפה של הפועל רמת גן למדה להכריע משחקים כבר בדקות הפתיחה, אך הפעם לא מצאה את הדרך להכניע את ניל אברבנל מהפועל רעננה, שהתחזקה לאחרונה עם צירופו של עקיבא מגרלשווילי.

הכח עמידר רמת גן - בני לוד 3:1

מי יעצור את לוד והמפציץ מוראד אבו ענזה? הקבוצה הולהטת סיימה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד ועלתה למקום השני בטבלה. החלוץ, שממתין להצעות מליגת העל, שיפר את מאזנו ל-14 שערים עם צמד בדקות 78 ו-82. לפני כן, רומן מולוכוב העלה את הסגולים ליתרון (66) ואחמד מרעי איזן כעבור שמונה דקות. הכח, שפתחה מצוין את העונה, ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים והיא ממשיכה לאבד גובה.

מכבי אום אל פאחם - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

המארחת עלתה למקום השביעי וצימקה מעט את הפער מהצמרת הגבוהה, כשהתגברה על בית"ר תל אביב רמלה. אום אל פאחם חסרת היציבות ספגה רביעייה בשבוע שעבר מהפועל רמת גן, אבל הפעם ידעה לשמור על שער נקי ולקחה את שלוש הנקודות בזכות פנדל אותו הבקיע יובל שוואט בדקה ה-63. בית"ר תל אביב רמלה נמצאת במקום ה-14 ומסובכת קשות בתחתית, למרות הניצחון הנאה בשבוע שעבר על עירוני בת ים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully