וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קיסו נחת ויחתום, נאצב יגיע להתרשמות

15.1.2012 / 16:00

הבוסני יערוך בדיקות ויחתום, המקדוני יצטרף אליו מחר. לוי באסיפה: "הייתי נוזף בכם אישית, אבל זה ייצא לתקשורת"

"שמעתי הרבה על הכדורגל בישראל, וגם שהפועל באר שבע הוא מועדון גדול כאן. אני מקווה להצליח בקבוצה החדשה שלי". כך אמר הקשר הבוסני ננאד קיסו (22) מקבוצת אולימפיק סרייבו, שנחת היום (ראשון) בישראל, כדי לחתום בהפועל באר שבע באמצעות סוכנו, מאיר ריפמן. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, מקורב לעסקה אישר את פרטי העסקה כשאמר: "קיסו אמור להצטרף לקבוצה לאחר שסיכם את כל תנאיו".

קיסו גדל בפרטיזן בלגרד, אולם מאוחר יותר עבר לקבוצתו הקודמת, סטנקום הסרבית משם הגיע לקבוצתו הנוכחית, במדיה כבש שער אחד בתשע הופעות. ברזומה של קיסו גם 12 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה. "קיסו שחקן מבטיח שהגיע למועדון אחר התלבטויות רבות", סיפרו הבוקר בבאר שבע.

גם הקשר המקדוני אנג'ל נאצב (22) ינחת מחר בצהריים ויעבור בדיקות רפואיות במטרה לחתום גם כן. נאצב מגיע מסילקס, במדיה כבש שבעה שערים העונה ושבעה גם בעונה הקודמת. במקביל, במועדון ממשיך להיבחן הקשר ההולנדי רג'יליו סיידורף.

בעקבות התבוסה אמש 4:0 מול מכבי תל אביב, המאמן גיא לוי ערך היום אסיפה בה אמר: "יש כאן שחקנים שלא גילו מחויבות. רציתי לנזוף בכל אחד באופן אישי, אבל ברור לי שזה ייצא לתקשורת".

שחקנים בקבוצה הגיבו על ההתפרצות של גיא לוי על שניים משחקני הקבוצה, אביתר אילוז ("אתה לא עושה הגנה ולא התקפה. לא פה ולא שם"), ואיציק וקנין ("אולי המעמד גדול עליך"). אחד מהם אמר: "הערות כאלה בונות שחקנים או הורסות להם. כנראה שבמקרה הזה שההערה רק פגעה בהם".

כזכור, בבאר שבע ציינו אתמול כי למרות התבוסה הם מרוצים מהעבודה של גיא לוי במועדון ומקווים שבניית השלד הצעיר תימשך. מוטי מלכה ודובב גבאי הפצועים לא צפויים לשחק מול הפועל חיפה. גם אבי יחיאל נמצא בספק למשחק.

גיא לוי זעם על אביתר אילוז ואיציק וקנין

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully