וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס איים בתביעה, אריס לימסול דאגה לשחרור

15.1.2012 / 14:16

סופ"ש ארוך עבר על הקשר עד שקיבל את השחרור מקפריסין, בעזרת התושיה של סוכנו לירן עטיה. גונסאלס עשוי לחזור

דריו פרננדס קיבל היום (ראשון) את השחרור מקבוצתו בקפריסין והוא צפוי לפתוח בהרכבה של בית"ר ירושלים במשחק התחתית שלה נגד הפועל פתח תקוה בביתה של האחרונה (20:00, ספורט1 ו-HD, תקציר בוואלה! ספורט).

הארגנטינאי, שנחת בישראל ביום רביעי, עבר בדיקות רפואיות בהצלחה יום לאחר מכן וחתם על חוזהו. בקבוצה חששו שהשחרור הבינלאומי שלו לא יגיע בזמן, אבל לבסוף הביעו שביעות רצון ממהלך העניינים. הדרך לקבלת השחרור הייתה מייגעת.

הכל התחיל ביום שישי כאשר בית"ר ירושלים ביקשה מההתאחדות הקפריסאית את טופס השחרור של השחקן ואלו סירבו בטענה כי לשחקן ישנו חוזה חתום באריס לימסול. מבדיקות שנעשו, התברר כי ככל הנראה חתימתו של השחקן זויפה ובאותו שלב אנשי לימסול לא ענו לשחקן ולא נראה פיתרון באופק. סוכנו של פרננדס, לירן עטיה, החל להפעיל מספר קשרים בקפריסין, ולבסוף הגיע לעורך דין מקומי המתמחה בעניינים אלו וזה איים על הקבוצה הקפריסאית בתביעת ענק במידה והשחקן לא יקבל שחרור.

ככל הנראה האיום עשה את שלו ובמהלך סוף השבוע אישרו בלימסול את שיחרורו של השחקן מהחוזה, שכאמור הוא כלל לא חתם עליו. היום נשלח השחרור ופרננדס יוכל לשחק הערב. אגב, האירוע אינו נדיר בקפריסין ועורך הדין המדובר ידוע כאחד שמטפל בסיטואציות ספציפיות כמו זאת.

בפן המקצועי, מי שעשוי לחבור לפרננדס הוא מכרו מהעונה שעברה כריסטיאן גונסאלס. מאמן הקבוצה יובל נעים מאוד רוצה את השחקן וגם היו"ר איציק קורנפיין קיבל המלצות לפתוח עימו במו"מ, זאת בשל העובדה כי במצבה הכלכלי של בית"ר הוא האופציה הטובה ביותר. במידה וקורנפיין אכן יפתח במו"מ, הוא יציע לגונסאלס חוזה לארבעה חודשים בלבד, עד לתום העונה.

בנוגע לזרים שמתאמנים עם הקבוצה, טודור טימונוב הבולגרי הוא היחיד שמושך את עינו של נעים, אך המאמן טוען כי השחקן משחק בקצב נמוך ולכן קשה לו לקבל החלטה לגביו. מהמשחק הערב יעדרו אבי ריקן הפצוע וקובי מויאל שירצה עונש השעיה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. שי חדד, שהיה במהלך השבוע שעבר בספק למשחק, כשיר וצפוי לפתוח בהרכב.

בית"ר תפתח בהרכב הבא: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, מתנאל בן סימון, דן איינבינדר, ברק משה, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

נעים הורה לשחקניו להיזהר מצרפתי ולוזון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully