וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקניו: "אל תיתנו חופש לגיא צרפתי ויניב לוזון"

14.1.2012 / 13:11

מאמן בית"ר ירושלים מתכונן להפועל פתח תקוה ביום ראשון (19:45, תקציר בוואלה! ספורט). קובי מויאל ואבי ריקן ייעדרו

"ברור לכם שהפועל פתח תקוה הולכת להילחם על החיים שלה. במצב שלהם בטבלה אין להם מה להפסיד והם יילכו על כל הקופה, הם ינסו ללחוץ אתכם בכל מקום ואתם צריכים להיות מוכנים לזה ולהיות מרוכזים ולשחק מהר", כך אמר יובל נעים, מאמן בית"ר ירושלים לשחקניו לקראת משחק התחתית מחר (ראשון, 19:45, תקציר בוואלה! ספורט לאחר המשחק) מול הפועל פתח תקוה. "תשימו עין ואל תיתנו חופש לגיא צרפתי ויניב לוזון, שכל המשחק של פתח תקוה מתחיל בהם. אם נהיה מרוכזים ונביא את מה שאנחנו יודעים, אנחנו יכולים לחזור משם עם ניצחון".

נעים יחליט רק מחר סופית באשר למספר עמדות במגרש. אבי ריקן ייעדר בשל מתיחה ולכן נעים מתלבט בין מתן בן סימון הצעיר לבין שי חדד בעמדת המגן השמאלי, כאשר תומר ירוחם עשוי לפתוח כמגן ימני. אפשרות נוספת היא שחדד או ברק משה יפתחו בצד ימין ובן סימון יפתח בצד שמאל. בקישור האחורי קובי מויאל המוצהב ייעדר ואת מקומו צפוי למלא דריו פרננדס, בתנאי שיקבל את השחרור המיוחל מקפריסין מחר. פרננדס צפוי לשחק ליד דן איינבינדר וברק משה, כאשר לפניהם ישחקו סטיבן כהן, עמית בן שושן וליאונרדו פאסוס. נעים אמר על פרננדס לאנשי המועדון: "לא משנה שהוא לא שיחק חודש וחצי, הוא שחקן בכל מה שקשור לגישה שלו למשחק, ובאיך שהוא בא לכל כדור. הוא יעזור לנו מאוד".

שחקני הקבוצה רואים את השבוע הזה כשבוע שיכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. המשחק מחר במושבה, הערעור בבית הדין המשמעתי השבוע שעשוי להחזיר לקבוצה נקודה או שתיים והמשחק הביתי בשבוע הבא בטדי מול מ.ס אשדוד הם משחקים על כל הקופה. אחד השחקנים אמר: "אחרי הניצחון על נתניה חזר הביטחון ואנחנו באמת מקווים ומאמינים שהולכים לשבוע חדש, אבל אין לזה הרבה ערך אם לא יראו את זה במושבה. אם אנחנו רוצים להתחיל דרך חדשה, אסור להפסיד שם מחר". כ-2,500 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למושבה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully