וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני: "אני החלטתי להשאיר את פאטו במילאן"

ערב הדרבי המילאנזי (21:45, ערוץ 5+) סיפר הבעלים על ביטול העברתו של הברזילאי לפ.ס.ז': "קיבלתי את ההחלטה בעצמי"

הדרבי המילאנזי בין אינטר למילאן ייערך הערב (21:45, ערוץ 5+) בצל המעורבות המאסיבית של שתיהן בחלון ההעברות הנוכחי. עיקר הדברים אמורים בנוגע לקרלוס טבס, לאחר ששתי היריבות הגדולות ניהלו לאחרונה מגעים לצירופו, אבל שחקן אחר שיושם תחת זכוכית מגדלת הוא אלשנדרה פאטו, שצפוי לשבת על הספסל האדום-שחור בפתיחת המשחק.

לפני מספר ימים פרסמה התקשורת הצרפתית ידיעה לפיה החלוץ הברזילאי סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן, אבל זמן קצר לאחר מכן הודיע הברזילאי שהוא נשאר במילאנלו. כעת נשיא המועדון וראש ממשלת איטליה עד לא מזמן, סילביו ברלוסקוני, שופך אור על הפרטים: "אני החלטתי להשאיר את פאטו במילאן. יש לו כישרון גדול. לא השתכנעתי לבצע את העסקה, לא מבחינה כספית ולא מבחינה טכנית. עשיתי את ההחלטה הזו בעצמי". אולי זה המקום להזכיר שהחלוץ הברזילאי יוצא מזה תקופה ארוכה עם בתו של ברלוסקוני, ברברה.

אפרופו טבס, איש העסקים קיה ג'ורבשיאן שמשמש כנציגו של הארגנטינאי ומחזיק באחוזים מכרטיס השחקן שלו, טוען שחרף ההצהרות של אנשי מילאן, העסקה עדיין לא מתה: "השיחות ביניהם לבין מנצ'סטר יונייטד עדיין לא נגמרו. יהיו עוד פגישות, אבל נצטרך לחכות. קרלוס רוצה לשחק במילאן".

המשחק בין קטאניה לרומא הופסק בגלל גשם כבד

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully