וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול: "אנחנו לא נסחפים מהניצחונות הללו"

הרכז הרגיע את החגיגות אחרי הניצחון בדרבי. קובי: "הם הרגו אותנו בריבאונד". הסלטיקס תולים את רצף ההפסדים בעומס

הלוס אנג'לס קליפרס שוב גנבו הלילה (בין שבת לראשון) את הכותרות הראשיות כשרשמו ניצחון יוקרתי 94:102 על הלייקרס וקטעו את רצף חמשת הניצחונות של יריבתם העירונית כשבדרך חלפו על פניה בדרך למקום הראשון בבית הפסיפי.

קובי בריאנט חצה את רף 40 הנקודות בפעם הרביעית ברציפות עם 42 נקודות, אבל כריס פול זרח מעליו עם 33 נקודות יחד עם 22 של שותפו החדש בלייק גריפין, שהנהיגו את הקבוצה השנייה של עיר המלאכים לניצחון נהדר.

"זה עדיין שלב מוקדם בעונה, ואנחנו לא נסחפים יותר מדי בחגיגות של הניצחונות הללו", אמר פול, שאף נפצע בשריר הירך האחורי אך לא צפוי להיעדר זמן רב. "בהחלט התקדמו בעיקר מבחינה הגנתית ומבחינת הריבאונד, אבל אנחנו צריכים להפוך את זה להרגל ולא להסתפק בהצגה חד פעמית".

צ'ונסי בילאפס, שקלע 19 נקודות משלו, פירגן לרכז הנהדר: "הוא היה בלתי עציר", וגריפין הוסיף: "ייקח לנו הרבה זמן להיפטר מהמוניטין שדבק במועדון לאורך השנים, אבל זה לא מעניין אותנו. אנחנו דואגים רק לשנה הזו".

בריאנט נותר מתוסכל ממיעוט העזרה שקיבל מחבריו לקבוצה ואמר: "דיברנו לפני המשחק על ההתמקדות שלהם בריבאונד, אבל איפשרנו להם לקחת 17 כדורים חוזרים בהתקפה וזה ממש הרג אותנו".

מי שנמצאת בצרות רציניות עוד יותר היא בוסטון, שספגה את הפסדה הרביעי ברציפות, 97:83 באינדיאנה, וצנחה זמנית אל מחוץ למקום שמוביל לפלייאוף. הירוקים המזדקנים, שכבר פיגרו ב-20 הפרש מול הפייסרס, ניסו למצוא הסברים לתקופה הרעה, והתמקדו בעומס המשחקים.

"זרקנו יותר מדי ג'אמפ שוטים", אמר דוק ריברס. "אמרתי לשחקנים שמשחק יממה אחרי המשחק הקודם הוא לא זמן לג'אמפ שוטים. כל הזריקות שלנו היו קצרות, ואני חושב שהיינו צריכים ללכת הרבה יותר פנימה".

במה שהיה אמור להיות קרב מסקרן בין מזרח למערב, גברה אוקלהומה סיטי בקלות 92:104 על ניו יורק, אחרי שכבר ברחה ליתרון 31 נקודות ואיפשרה לכוכביה לנוח ברבע האחרון בו מיזערו הניקס את הנזקים מול מוליכת המערב הדורסת.

"צריך לקחת את המשחק הזה בערבון מוגבל", הבהיר קווין דוראנט, שצלף 28 נקודות לפני שירד לנוח. "הם שיחקו ללא כרמלו שהוא אחד השחקנים הכי טובים שלהם, אבל חשוב ששמרנו על העקרונות ההגנתיים שלנו, כי יש להם הרבה נשקים גם בלעדיו".

עוד הלילה: דאלאס התעללה, שיקגו מחצה, פילדלפיה דוהרת

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully