וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשהאל בן שבת: "הסוד הוא שכולנו עובדים קשה על המגרש"

15.1.2012 / 7:28

בלם-קשר רמת השרון מרוצה מהתיקו ביום שבת: "זאת עדיין מכבי חיפה והיא במגמת שיפור". סטפן מניו ינחת השבוע

בעירוני רמת השרון היו מעט מאוכזבים מהתיקו המאופס נגד מכבי חיפה אתמול (שבת). בקבוצה הרגישו לפני המשחק שאפשר לנצח ולברוח מרחק של שש נקודות מהירוקים בקרב על מקום בפלייאוף העליון, אך בסופו של דבר נאלצו להסתפק בנקודה. הבעלים מאיר יצחקי אמר בסיום: "חבל, זה משחק שיכולנו לקחת. דווקא משה אבוטבול שתמיד מוביל אותנו היה עייף קצת במחצית השנייה ויכול היה לתת שני כדורים לגול, אבל אנחנו בסך הכל מרוצים כי זאת עוד נקודה. גם בשבוע הבא בקרית שמונה לא נפסיד".

הבלם-קשר עשהאל בן שבת אמר: "מצד אחד יכולנו לנצח, אבל מצד שני אנחנו מרוצים כי אסור לשכוח שזאת מכבי חיפה, זאת אימפריה עם שחקנים מצוינים בכל עמדה וזו תוצאה יפה מאוד. הסוד שלנו הוא שכולם עובדים קשה על המגרש ועוזרים אחד לשני. רואים את זה בכל משחק".

בן שבת התייחס גם לעובדה שהוא עבר הסבה מעמדת הבלם לתפקיד של קשר אחורי: "איפה שלא ייתנו לי לשחק, אני אתן הכל. גם אם זה יהיה בשער. אני בלם במקור, אך היום אני הבלם של הקישור ועושה הרבה מאוד עבודה שנותנת שקט לשחקני החלק הקדמי. פלייאוף עליון? לא מדברים על זה כרגע, המטרה עדיין להישאר בליגה ולהתרחק שיותר גדול מהקו האדום. כשנגיע למצב שנהיה באמת קרובים לפלייאוף העליון לקראת הסוף, אולי נדבר על זה".

תומר סוויסה עלה אתמול עם נעליים חלופיות לאחר שאפסנאי הקבוצה שכח להביא את נעליו. סוויסה התלונן בתחילה כי אינן נוחות לו, אבל בסופו של דבר התרגל . במהלך השבוע צפוי לנחות בארץ סטפן מניו הגנאי להתרשמות בקבוצה של מספר ימים. החלוץ הסרבי אוגניין דמיאנוביץ' עבר בבקרת התקציבים וצפוי להיות בסגל הקבוצה בשבוע הבא בקרית שמונה. זאת תהיה הפעם הראשונה שסוויסה ישחק במגרש בו גדל, כשחקן אורח.

צפו בתקציר ה-0:0 של רמת השרון נגד מכבי חיפה
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully