וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

תיקו מאופס שני ברציפות לאלופה, שהמשיכה להראות איום ונורא בוינטר. בכורה לרועי עטר בשורות הירוקים

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

פעם, לא מזמן, לפני סיבוב אחד בלבד, מכבי חיפה, האלופה להזכירכם, דרסה את עירוני רמת השרון 0:5. אבל עכשיו זו תקופה אחרת לגמרי והיום (שבת) כששתי הקבוצות נפגשו בוינטר, המשיכו הירוקים להראות איום ונורא וסיימו בתיקו 0:0 שני ברציפות שלהם ומשחק חמישי ללא ניצחון. אחרי 21 מחזורים, מכבי חיפה רק במקום ה-10!

לדף המשחק

ברמת השרון הגיעו למשחק אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בשבוע שעבר וקיוו להמשיך את התנופה ולהישאר בחבורת הצמרת, מכבי חיפה המפורקת שיוועה לניצחון ראשון מאז ה-19/12. לצערן של שתי הקבוצות, כמו גם של הצופים שהטריחו את עצמם למגרש במזג האוויר הסגרירי, כדורגל לא ממש היה היום בוינטר.

פעם ברבע שעה המשחק התעורר מעט וכל קבוצה ניסתה להשיג הכרעה, אבל רוב הזמן הכדור פשוט שייט במרכז המגרש, כשהכחולים ובעיקר הירוקים- לבנים מציגים חוסר דיוק נוראי. מבחינת חיפה, נקודות האור היחידות הן משחק טוב נוסף של ניר דוידוביץ', שפתח בפעם השנייה ברציפות ושוב לא ספג ומשחקי הבכורה של שובל גוזלן ורועי עטר, הבן של, שלא הצליחו להותיר את חותמם, אבל במצב של חיפה היום, אין ספק שעדיף לתת להם דקות. רמת השרון יוצאת במחזור הבא למשחק הכי קשה העונה, בחוץ מול קרית שמונה. חיפה תקווה שדווקא מול מכבי תל אביב הכל יתחבר פתאום.

מהלך המשחק

דקה 12: בוקולי הגביה, גדיר ירה מהאוויר, גל ניר הדף היטב.

דקה 14: בעיטה חזקה של נוסבאום מצד שמאל, דוידוביץ' ירד היטב והדף לקרן.

דקה 29: אבוטבול הגיע למצב טוב, דוידוביץ' המנוסה נשכב כמו שצריך ועצר אותו.

דקה 31: כדור חופשי ממצב טוב לרמת השרון. אבוטבול שלח לשמיים.

דקה 57: החמצה איומה של תורג'מן, שקיבל מתנה מהגנת רמת השרון ומחמישה מטרים שלח את הכדור לשמיים. חיפה פשוט לא מסוגלת לכבוש.

דקה 59: בוקולי המיואש ניסה מ-35 מטרים, הכדור הלך מעט החוצה.

דקה 67: הנה כדור שפגש את הרשת, כשסוויסה כבש מקרוב, אבל השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. עדיין 0:0.

דקה 90: יאיא ניסה מ-25 מטרים, שוב בחוץ.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (ברוך דגו, 62), עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, בן מלכה, אלן מסודי (אורן ניסים, 89), תומר סוויסה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, דלה ימפולסקי, יניב קטן (חיים מגרלשווילי, 89), אלון תורג'מן (רועי עטר, 70), מוחמד גדיר (שובל גוזלן, 90).

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully