וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני: "הכדור פשוט לא נכנס"

15.1.2012 / 8:51

אכזבה במכבי נתניה מכך שמשחק שני ברציפות הקבוצה טובה יותר ולא מנצחת. עטר על מועמדות קורדרו: "זה לא נכון"

במכבי נתניה היו מאוד מאוכזבים בסיום משחק התיקו 1:1 אתמול (שבת) נגד הפועל עכו. פיראס מוגרבי, שאינו מרבה לדבר בדרך כלל, אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "היינו פראיירים. זה משחק שני שאנחנו צריכים לרדת עם ניצחון ולא עושים את זה. קבוצות פחות טובות מאיתנו רצות לאליפות ואנחנו תקועים באמצע כי אנחנו לא מספיק מרוכזים".

גם קשר הקבוצה קובי דג'אני אמר בסיום: "התוצאה מאוד מאכזבת אבל זו לא הפעם הראשונה. אנחנו משחקים כדורגל טוב תוקפים ויוזמים, אבל בסוף נעקצים. אני לא חושב שהייתה ירידה במחצית השנייה. עד הדקה ה-65 שיחקנו כדורגל טוב, יזמנו, תקפנו, היינו אגרסיביים עם המון נחישות אבל קבוצות באות לפה, מסתגרות, מחכות למעידה אחת שלנו ועוקצות. אנחנו לא מחפשים אשמים, יש ימים שהכדור פשוט לא נכנס כי שיחקנו טוב ונכון עם המון קצב".

דג'אני גם התייחס לאכזבה של הקהל ואמר: "זה מאכזב לא לנצח בבית שלנו וגם הקהל לא היה איתנו, בסוף המשחק הם קצת צעקו אבל אני מבין אותם, הם רוצים שננצח לא פחות מאיתנו. הם צריכים להבין שאנחנו מאוכזבים לא פחות מהם כי אנחנו רוצים להצליח ולכולם יש מטרה משותפת, אני חושב שנתנו את הכל על המגרש אבל זה לא הספיק. דיברנו בתחילת השנה שהמטרות שלנו הן להגיע לפלייאוף העליון וכמה שיותר גבוה. לא רוצה להשוות לשנה שעברה, החליפו הרבה שחקנים ומה שהיה בעונה שעברה היה טוב לאותה עונה. השנה יש לנו סגל לא פחות טוב, אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ולעשות את המקסימום כדי להוציא את הקבוצה לתוצאות חיוביות ולעבוד יותר קשה ממה שעובדים, אני מאמין שהשערים יבואו כי זה לא יכול להימשך עוד הרבה זמן".

בנתניה ירצו להתחזק בחלון ההעברות בלפחות שחקן התקפה אחד ובשבועיים הקרובים מצפים במועדון ללפחות שני שחקנים שיגיעו להתרשמות. בנוגע לפרסומים בקוסטה ריקה על צירופו של הקשר חוסה לואיס קורדרו אמר עטר: "זה לא נכון, שמעתי על השחקן הזה רק מהתקשורת והוא לא מצטרף אלינו".

הנהלת הקבוצה הגיבה לידיעה בוואלה! ספורט לפיה אינה מעוניינת לעשות עסקים עם אלי טביב ובהודעה שהוציאה נכתב: "הנהלת הפועל תל אביב פנתה להנהלת מכבי נתניה לפני כשבועיים וביקשה להסדיר את ההדורים ולהגיע להבנות והסכמים בדרכי נועם לגבי הסכומים הפעוטים אותם חייבת הפועל תל אביב למועדון. חשוב לציין כי יחסי מכבי נתניה עם קבוצת הפועל תל אביב ושאר קבוצות הליגה הם יחסים טובים וחבל כי ידיעות אינטרסנטיות מתפרסמות בזמן שהכל מתנהל כשורה".

צפו במכבי נתניה והפועל עכו נפרדות ב-1:1

ראובן עטר: "תיקו שכולו הפסד"

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully