וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "זהו תיקו שכולו הפסד"

14.1.2012 / 22:54

מאמן מכבי נתניה היה מאוכזב מאוד לאחר ה-1:1 מול עכו: "כואב לי על השחקנים שיורדים רק עם נקודה". כהן: "מאוד מרוצה"

אכזבה נרשמה הערב (שבת) באיצטדיון הקופסא בנתניה, שם רשמה הקבוצה המקומית, מכבי נתניה בתיקו 1:1 עם הפועל עכו. קבוצתו של ראובן עטר קיוותה להתקדם במעלה הטבלה, ולא הצליחה לנצל יתרון מוקדם ויכולת מוצלחת יותר מול האורחים שתתורגם לניצחון. "בסך הכל זהו תיקו שהוא כולו הפסד", אמר בסיום מאמן נתניה, ראובן עטר.

"התוצאה מאוד מאכזבת", המשיך עטר, "אבל מבחינת המשחק אני חושב שהיה לנו משחק מצוין, לפחות ב-60 דקות הראשונות. הגענו להמון מצבי הבקעה במהלכי כדורגל יפים מאוד, השחקנים הניעו יפה וחבל מאוד שלא כבשנו יותר. זה היה נותן יותר ביטחון ומבטיח לנו את הניצחון". המאמן סיים ואמר: "כואב לי על השחקנים שאחרי משחק טוב שהם יורדים בסוף רק עם נקודה".

לעומתו של עטר, בעכו דווקא היו מרוצים מהנקודה, בעיקר נוכח השליטה הברורה של המארחים. "לנתניה יש שחקנים יצירתיים שקשה להתמודד איתם, שעושים הרבה תנועה בחלק הקדמי", אמר מאמן עכו, אלי כהן. "המחצית הראשונה שלנו לא היה טובה, התחלנו עם שלושה בלמים ועברנו לשחק עם ארבעה שחקנים מאחור. נתניה הגיעה להרבה מצבים בחצי הראשון ולא ידענו להתמודד עם זה. לא שיחקנו קרוב וגם נתנו לשחקניה חופש פעולה. במחצית השניה צברנו ביטחון. אני מאוד מרוצה מהנקודה במשחק חוץ קשה".

רק 1:1 מאכזב בין מכבי נתניה להפועל עכו

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully