וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה והפועל עכו נפרדו ב-1:1

השתיים שחולמות על הפלייאוף העליון ירדו מאוכזבות עם נקודה בלבד. עזרא כבש ראשון (20), דיין עלה כמחליף ואיזן (65)

מכבי נתניה והפועל עכו נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, שלא שיפר את מצבן במאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון. הקבוצה של ראובן עטר יכולה בהחלט לראות את עצמה מאוכזבת לאור העובדה שתקפה והחמיצה שוב ושוב מול שערו של דודו גורש ובסופו של דבר, כמו שקרה לה לא אחת העונה, ספגה שוויון במחצית השנייה. עכו יכולה להיות מרוצה, למרות שהיא עדיין נמצאת בחלק התחתון של הטבלה.

האורחים פתחו בהרכב הגנתי עם שלושה בלמים, מה שאיפשר לנתניה ללחוץ. חן עזרא כבש בדקה ה-20, אבל במחצית הראשונה הצילו שחקני עכו פעמיים כדור מקו השער וגם השוער גורש היה במיטבו. כמאמר הקלישאה, על החמצות משלמים. גיא דיין המחליף, בתוספת מערך התקפי יותר של האורחים, חוללו שינוי אחרי ההפסקה ודיין אף כבש את השוויון בדקה ה-65. בסיום, 1:1 ושתי הקבוצות ימשיכו להיאבק על המקום בשמינייה הראשונה.

נתניה פתחה היטב ותקפה. מוגרבי ועידו לוי היה קרובים לכיבוש ובסופו של דבר השער הגיע בדקה ה-20. סבע ועזרא החליפו מסירות והאחרון ירה כדור חזק פנימה מתוך הרחבה. 0:1 למכבי נתניה. המארחים המשיכו לתקוף, אבל בדקה ה-38 היה זה סלליך שכמעט ואיזן בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. דקה להפסקה היה סבע קרוב לשני, אבל מישאלוב הציל מקו השער.

אלי כהן שלח למערכה במחצית השנייה את גיא דיין ועכו השתפרה והחלה ללחוץ. הקשר היה קרוב בבעיטה ממרחק בדקה ה-50 וכעבור רבע שעה מצא את השוויון. התקפה מסודרת של האורחים הסתיימה בבישול של סולליך לדיין שקבע 1:1. נתניה יצאה שוב קדימה וחיפשה ניצחון ושתי דקות לסיום סבע נגח החוצה לאחר הגבהה של עקל. 1:1 בסיום.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי (סרגיי טרטיאק, 81), ניר נחום, חן עזרא, מוחמד כליבאת (מוחמד עקל, 60), אחמד סבע.

הפועל עכו: דודו גורש, רפי עמוס (גיא דיין, 46), דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, משה מישאלוב (רוביל סרסור, 80), אלירן דנין, עבד מורג'אן, יובל שבתאי, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully