וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* רובין קאזאן החתימה את השוער האירני אלירזה חגיגי. השוער בן ה-23 מצטרף לקבוצה של ביברס נאתכו אחרי שרובין שילמה לפרספוליס האירנית כ-950 אלף יורו.

* קרפטי לבוב השאילה לגרנאדה את בלמה הספרדי בורחה גומס עד סיום העונה. השחקן בן ה-23 הגיע לקבוצה האוקראינית מראיו וייקאנו.

* קשר שחטאר דונייצק, ג'אדסון, חזר לברזיל וחתם בסאו פאולו אחרי שבע עונות בקבוצה האוקראינית. הקשר שהיה מועמד בשנתיים האחרונות ללא מעט קבוצות בכירות באירופה, רשם בשנה האחרונה ארבע הופעות בנבחרת ברזיל.

* אולימפיאקוס השאילה לאורדספור הטורקית את החלוץ הספרדי חאביטו (28) עד סיום העונה.

שמועות

* פרסומים באיטליה: יובנטוס שוקלת ברצינות להגיש לפורטו הצעה על קשרה הקולומביאני פרדי גוארין. מחירו צפוי לנוע סביב 10.5 מיליון יורו.

* בעיתון "לה פריסיאן" נכתב שליברפול מגבירה את המאמצים שלה לצרף את חלוץ ליל מוסא סו. גם ארסנל וטוטנהאם הוזכרו כמעוניינות בסנגלי בן ה-25 בשבועות האחרונים.

* "סאנדיי אקספרס": אחרי נפילת עסקת העברתו של קרלוס טבס ממנצ'סטר סיטי למילאן, פריס סן ז'רמן עשויה לרכוש את את הארגנטינאי.

* דיווחים באנגליה: מנצ'סטר יונייטד שוקלת להציע לצסק"א מוסקבה עסקת חליפין: דימיטאר ברבאטוב + ארבעה מיליון ליש"ט תמורת הקשר היפני קייסוקה הונדה.

* כלי תקשורת רבים בבירטניה מפרסמים הבוקר שבנוסף לניוקאסל, גם ארסנל מגלה עניין רב בקשרה הכשרוני והנחשב לפרובלמטי של מנצ'סטר יונייטד, ראבל מוריסון. חוזהו של מוריסון בן ה-18יסתיים בקיץ הנוכחי.

* פרייבורג שנאבקת נגד הירידה בגרמניה, קרובה להחתמת מגן זניט סנט פטרסבורג ונבחרת דנמרק, מיכאל לומב.

* קשר טוטנהאם, דייויד בנטלי, מקושר במולדתו עם מעבר לאחת מקבוצות ה-MLS במארס הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully