וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואנס דאבור: "אני לומד הרבה מהחלוצים לידי"

חלוץ מכבי ת"א החמיא לחבריו אחרי הצמד שכבש, ומתכונן למכבי חיפה: "יהיה תלוי בנו". בקבוצה מאוכזבים מניבאלדו

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה כשהביסה 0:4 את הפועל באר שבע בבלומפילד. המאמן ניר לוין שקיבל בשבוע שעבר את ההודעה הרשמית על הישארותו בתפקיד עד לסיום העונה, נראה מחויך מאוד במהלך כל המשחק וגם בסיומו.

"אני שמח שאני כובש במחזורים האחרונים", אמר החלוץ מואנס דאבור, שסיים את המשחק עם צמד, "כבר אמרתי שהירידה לקבוצת הנוער עשתה לי רק טוב. שיחקתי שם שני משחקים, חזרתי לכושר משחק ואני מקווה להמשיך ולהוכיח את עצמי כאן בבוגרים".

דאבור התייחס לריבוי החלוצים בהרכב וגם להבדל בין המשחק אתמול למשחק ההפסד לרמת השרון ואמר: "היינו יותר מרוכזים הפעם וניצלנו את המצבים. יכולנו אפילו לכבוש יותר שערים במחצית הראשונה, אבל אנחנו שמחים על התוצאה הטובה. לגבי ההרכב: זו כבר החלטה של המאמן, אבל תמיד נוח להיות עם חלוצים כאלה טובים בהרכב. אני לומד הרבה מהחלוצים שאיתם אני משחק. אני חושב שארבעת החלוצים גם עובדים בהגנה וזה עובד לטובתנו".

על המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר הוסיף דאבור: "מכבי חיפה היא תמיד קבוצה מאיימת ואנחנו לוקחים את המשחק הזה בשיא הרצינות. למרות שחיפה לא נמצאת בתקופה טובה, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. יש לנו שבוע שלם להתכונן ואני חושב שזה יהיה תלוי בנו, איך שנבוא למשחק".

דאבור, תושב נצרת סיפר על הקליטה בקרית שלום, לשם הגיע בעונה שעברה: "הייתה לי חצי שנה ראשונה קשה מאוד בקבוצת הנוער, רחוק מהחברים והמשפחה. הסתדרתי לאט-לאט בעזרת המשפחה שלי ואני ממשיך עם זה גם השנה. אני לא מסתכל יותר מדי רחוק. כמובן שאני שואף להגיע לשיא שלי במכבי ואני מקווה להיות חלק מקבוצה שתיקח תואר, אליפות או גביע".

מיכה וניבאלדו מאוכזבים ממעמדם

למרות התצוגה הנאה והניצחון שהושג, לא כל שחקני הקבוצה היו שותפים לשמחה בסוף. הקשר הצעיר דור מיכה לא נכלל בסגל הבוגרים והורד לשחק במדי קבוצת הנוער, שסיימה אמש בתיקו 2:2 את משחק הצמרת נגד מכבי חיפה. כפי שפורסם אמש, צפוי סוכנו של מיכה, גלעד קצב לשוחח היום עם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, על עתידו של הקשר הצעיר בקבוצה.

בסביבתו של מיכה מרגישים כי העובדה שנדחק לקצה הספסל וכן העובדה שהוא כמעט ולא משותף במשחקים האחרונים, עלולה לפגוע בו ולעצור את התקדמותו. גם אופציית השחרור ממכבי עלתה על הפרק, אם כי בשלב הזה נראה שהקשר יישאר בקבוצה וילחם על מקומו בהרכב בשבועות הקרובים.

שחקן נוסף שלא נכלל אמש בסגל, זה השבוע שני ברציפות הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, שמאכזב מאוד ביכולתו באימונים בתקופה האחרונה, כאשר המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' (ספג אמש צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק נגד קרית שמונה בעוד שבועיים, ר"ב) מועדף על פניו בהרכב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה לא מתכוונים לחדש את חוזהו של ניבאלדו והיו כאלה שאף תמכו בשחרורו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

לעומת ניבאלדו, ינסו בקבוצה להחזיר לכושר את בקרואטי הצעיר רוברט פונצ'ץ שלא ראה דקות במשחקים האחרונים. "פונצ'ץ שחקן צעיר ומוכשר וצריך להחזיר לו את הביטחון. אין לנו ספק שהוא עוד יתרום הרבה לקבוצה", אמר גורם במועדון.

צפו במכבי תל אביב מנצחת את הפועל באר שבע 0:4
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully