וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צוצאליץ' ינחת השבוע לבדיקות רפואיות, טומאסוב הוצע

15.1.2012 / 8:22

הושגו הבנות בין חיפה לבוסני. גורם על הקשר הקרואטי: "אין צורך בשחקן קו". משא ומתן עם סאדיק, דוידוביץ' זכה למחמאות

במכבי חיפה אישרו אמש (שבת) כי דירקטוריון פנאניוניוס נתן השבוע אור ירוק לעסקת אדין צוצאליץ', עליו הציע המועדון 350 אלף יורו. אם הכל ילך כשורה, השחקן ינחת בישראל ביום שלישי ויחתום על חוזה ארוך טווח. "כנראה שהעסקה תיסגר בשלישי", אמר אתמול גורם במועדון. "מבחינת המועדונים הכל סגור, נשאר רק לקבל את האישור הסופי מאלישע". אם המאמן יחליט לצרף שחקן נוסף בעמדה הגנתית, הוא ישחרר את יוריצה בוליאט, אם כי ייתכן שהפציעה של איציק כהן תשנה את ההחלטה. הסקאוט אלון חרזי נשאר אתמול בישראל ולא המריא ליוון על מנת לצפות בשחקן בפעולה.

על פי התקשורת הקרואטית, מועמד נוסף לחזק את הירוקים הוא הקשר הקרואטי מרין טומאסוב. על פי התקשורת בארצו הוא קרוב לחתימה באלופה הישראלית, אך במכבי חיפה טוענו הבוקר: "הוא הוצע לקבוצה. לא יותר מזה. אין לנו צורך בעוד שחקן קו". טומאסוב (24, 1.81) שמתופקד בדרך כלל באגף ימין של הקישור, שיחק בעבר עם יוריצה בוליאט גם בהיידוק ספליט, קבוצתו הנוכחית, וגם בזאדאר בה גדל. במכבי חיפה טענו הבוקר כי מדובר בשחקן שהוצע, ואין כל סיכום בין המועדונים.

חיפה ממשיכה לנהל משא ומתן עם החלוץ הפיני בראט סאדיק, אבל אלישע לוי ממשיך לחפש חלוץ. במועדון היה מי שאמר אתמול כי "צריך לזכור שהרזומה המרשים של סאדיק הוא בליגה הפינית, ולא בליגה הבלגית או אפילו בשוויץ. שום דבר עדיין לא סגור". החלוץ הפולני פאבל ברוז'ק, שמחזיק ברקורד טוב בהרבה (שמונה שערים, 32 הופעות בינלאומיות), הוצע גם הוא לקבוצה. ברוז'ק כבר כבש בעבר בישראל במדי ויסלה קרקוב.

על המגרש, במועדון היו מרוצים אמש בעיקר מהיכולת ההגנתית של הקבוצה ב-0:0 מול עירוני רמת השרון. אחרי תקופה ארוכה, הגיעו השבחים גם לניר דוידוביץ'. "אפשר לומר עליו הכל, אבל ראיתם איך בשני משחקים ההגנה התייצבה", אמרו בקבוצה. "שראנוב שוער טוב, אבל כרגע ההצבה של ניר בשער היא נכונה יותר עבור הקבוצה. ההבהרות שביקש מיענקל'ה ואלישע? אף אחד כאן לא מתעסק עם זה יותר"

גם גוסטבו בוקולי זכה למחמאות על הלחימה שגילה. אייל משומר, אייל גולסה, שאדי שעבאן, תמיר כהן וחן עזריאל צפויים להיות כשירים למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב (שני הבא, 20:50, קריית אליעזר). גם עידן ורד יחזור מהרחקה. במועדון עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע לויאם עמאשה וממתינים לסיום הטיפול התרופתי, לאחר יתברר האם הוא זקוק לניתוח שישבית אתו לחודש וחצי. לחיפה מצפים שני משחקי בית רצופים, כיוון שחמישה ימים לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, היא תארח את הפועל באר שבע.

במועדון היה מי ששיבח אתמול גם את המאמן אלישע לוי. הסיבה: שיתופו של עטר ג'וניור. "ראיתם איזה קרדיט הוא נתן דווקא לרועי עטר?", הסב גורם במועדון את תשומת הלב. "למאמנים רבים יש אגו נפוח, לא כל אחד היה עושה את זה, במיוחד כשהקהל קורא בשמו של מאמן אחר. זה מלמד את כולם פרק חשוב ביחסי אנוש. זאת אחת הסיבות שבגללה אלישע עדיין כאן".

גם קטן היה מרוצה מהתיקו מול רמת השרון

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully