וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "זה לא נראה רע, לפחות לא ספגנו"

קפטן מכבי חיפה מנוחם אחרי ה-0:0 החלש מול רמה"ש. אלישע לוי: "אני מסתכל על הדברים הטובים". פייגנבוים: "משחק שקול"

מכבי חיפה שוב אכזבה, כשהפעם היא סיימה ב-0:0 חלש במיוחד מול עירוני רמת השרון, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הירוקים סגרו משחק שני ברציפות, בו הם מסיימים ב-0:0 אחרי התיקו המאכזב בבית מול בני סכנין במחזור האחרון, והם עדיין במקום ה-10 בלבד עם 28 נקודות. הקבוצה של שייע פייגנבוים מנגד, שישית עם 31 נקודות.

קפטן מכבי חיפה יניב קטן אמר בסיום: "זה לא נראה כל כך רע. המחצית הראשונה לא הייתה כל כך טובה, אבל בחצי השני השתפרנו. אנחנו לא מבקיעים, אז זה מצטייר רע. יש לנו עוד הרבה עבודה".

קטן הוסיף: "לפחות לא ספגנו. ספגנו הרבה העונה, ונתנחם בזה. יש עוד הרבה עבודה. יש לנו על מה לשחק. צריך להילחם בשביל הכבוד, בשביל החולצה ובשביל האוהדים. יש לנו הרבה כבוד. זה מועדון גדול, ואנחנו צריכים לייצג אותו בגדול. זו עונה לא קלה, אבל אנחנו צריכים להתקדם לאט, ממשחק למשחק".

על האפשרות שהקבוצה תהיה בפלייאוף התחתון: "לא חשבנו על זה, נקווה שזה לא יקרה. נעשה את הכל בשביל להשתפר. צריך להסתדר גם בתקופות כאלה, לא בכל שנה לוקחים אליפות וכובשים שלוש או ארבע חתיכות במשחק".

מאמן הירוקים אלישע לוי הוסיף: "זה לא מה שאנחנו רוצים. קבוצה כמו שלנו צריכה לכבוש. אנחנו לא משחקים בשביל 0:0. אם מסתכלים על נקודות אור, אנו מעודדים מזה שמשחק ההגנה שלנו היה יותר מסודר ואגרסיבי. הגענו להזדמנויות שמהן צריך לכבוש, אבל אנחנו צריכים לקבל החלטות יותר נכונות בחלק העליון. אני מסתכל על הדברים הטובים, שזה השיתוף של הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים".

מאמן רמת השרון שייע פייגנבוים נשמע קצת מרוצה, אך גם מאוכזב: "רצינו להוציא יותר במשחק הבית ולהמשיך במומנטום שלנו אחרי הניצחון הגדול מהשבוע שעבר, אבל זה לא הלך כמו שרצינו. יכולנו להכריע את המשחק והגענו למצבים, אבל פספסנו את המצבים האלה.

"היה משחק שקול, וניסינו לנצל את המצב, אבל זה לא הלך. עמדנו טוב על המגרש מבחינה טקטית, אבל זה לא בא לידי ביטוי מבחינת השערים. לא חושבים על פלייאוף עליון כרגע. רצינו לנצח, ואנחנו מסתכלים רק על עצמנו. רצינו שתראו שערים, עשינו את הכל למען המטרה, אבל היה כדור רוחב של תומר שאני רציתי להיכנס לדחוק אותו".

שוער רמת השרון גל ניר אמר: "אני שמח שאני ממשיך בתקופה הטובה ושאנחנו עומדים במטרות שלנו. נשתדל לעשות את המקסימום גם בשבוע הבא מול קרית שמונה. מחמיא לי שמדברים עליי בקשר לנבחרת, אבל מאלי גוטמן למדתי בנתניה שלמקומות גבוהים מגיעים רק דרך המגרש ולא דרך דיבורים".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully