וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס סמית': "כל עוד היה זמן, היה לנו גם צ'אנס"

15.1.2012 / 11:00

הקוורטרבק של הניינרס התמוגג מהניצחון על הסיינטס. בריס: "הפסד שדוקר". טיבו אחרי ההדחה: "גאים בהרבה דברים"

רגע לאחר הניצחון המדהים של סן פרנסיסקו על ניו אורלינס 32:36, כבר היה מי שהשווה את התפיסה של ורנון דיוויס תשע שניות לסיום לתפיסה המפורסמת של דווייט קלארק לכדור שזרק ג'ו מונטנה בגמר ה-NFC בתחילת 1982 נגד דאלאס, אותה תפיסה מפורסמת שזכתה לכינוי "The catch". דיוויס עצמו, שסגר משחק עצום של שבע תפיסות, 180 יארד ושני טאצ'דאונים, היה באופוריה: "זה יום היסטורי", אמר, "אגדי, יום שצריך לזכור". לשאלה כיצד צריך לקרוא לתפיסה שלו השיב דיוויס "The grab" והוסיף: "הייתי צריך לעשות את זה כדי להביא את החברים שלי למקום שבו רצינו להיות".

הקוורטרבק אלכס סמית' פתח היטב, נקלע לבינוניות ולאחר מכן שב למיטבו, עם שני טאצ'דאונים בשלוש הדקות האחרונות של המשחק. "החבר'ה שלנו היו מאוד בטוחים בעצמם", אמר, "ידענו שכל עוד יש זמן על השעון יש לנו גם צ'אנס לנצח. חברו לקבוצה פטריק וויליס פרגן: "זה רק מראה שהוא שייך לקבוצת האיכות של הקוורטרבקים בליגה. אני שמח שהעולם ראה מה עשינו היום".

בצד של ניו אורלינס נרשמה, כמובן, אכזבה, לאחר שהסיינטס כבר עלו ליתרון פעמיים בשלוש הדקות האחרונות. "זה הפסד שדוקר", אמר הקוורטרבק דרו בריס, שמשחק ענק שלו לא הספיק בגלל חוסר היכולת של ההגנה לעצור את סמית', "הגענו למשחק בידיעה שניצחון יביא אותנו למרחק של משחק אחד מהסופרבול. קשה לבלוע את זה". המאמן שון פייטון הוסיף: "מדהים איך שהמשחק הזה התפתח. ברור שזה הפסד מאוד כואב".

צ'אמפ ביילי: "אם אתה לא חובט לבריידי בפה, הוא אוכל אותך"

אם המשחק הראשון היה רכבת הרים בלתי נגמרת, הרי שהמשחק השני הוכרע בערך אחרי הטלת המטבע. ניו אינגלנד עלתה עם רצח בעיניים, לא ספרה את טים טיבו ודנבר וגמרה להם את העונה עם 10:45 מהדהד, בדרך לגמר ה-AFC וניצחון פלייאוף ראשון אחרי ארבע שנים.

"פתחנו מהר וזה ניצחון גדול עבורנו", סיכם טום בריידי, שירה לשישה טאצ'דאונים (שווה לשיא פלייאוף), "שיאים לא מעניינים אותי. אני רק מקווה שבשבוע הבא נוכל לשחק אפילו טוב יותר". צ'אמפ ביילי, מגן הפינה של דנבר, ידע להעריך את ההופעה של בריידי: "הוא יודע לנצח משחקים. אם אתה לא חובט לו בפה, הוא אוכל אותך כל הערב", הוא סיכם בציוריות. גם רוב גרונקובסקי, הטייט אנד המפלצתי של הפטריוטס, סגר ערב מוצלח עם שלושה טאצ'דאונים: "אי אפשר להתחיל משחק יותר טוב מזה", הוא אמר והוסיף לגבי חברו, הטייט אנד השני ארון הרננדז, שספג פגיעת ראש: "הוא חיה. הוא מרגיש טוב. אני אוהב לשחק איתו".

בצד המפסיד, העונה הקסומה והמשיחית משהו של טיבו והברונקוס הסתיימה. שבוע אחרי הסנסציה מול הסטילרס, הניסים לא הגיעו למסצ'וסטס והברונקוס נראו רע. הם בכל זאת יתנחמו שמעונה שנראתה אבודה לחלוטין יצא להם ניצחון פלייאוף. "כשאתה מפסיד ככה, זה לא משנה שנלחמת", אמר טיבו בסיום והתפנה לסכם את העונה המופלאה שלו ושל דנבר, "הרבה עליות ומורדות. זו הייתה הזדמנות מיוחדת עבורי ואני מודה על כך. אנחנו גאים בהרבה דברים, למרות שכרגע קשה לראות אותם".

סן פרנסיסקו ניצחה את ניו אורלינס אחרי מותחן

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully