וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "זה המשחק הכי טוב של מכבי תל אביב העונה"

מאמן הצהובים נשמע מאושר אחרי ה-0:4 על באר שבע, והוסיף: "יכולנו לכבוש עוד". סוכנו של מיכה יבקש הבהרות

ספורט 5

אמנם אליפות היא כנראה לא תיקח העונה, אבל לפחות מכבי תל אביב הצליחה לגרום לאוהדים שלה קצת לחייך הערב (שבת), כשהביסה 0:4 את הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הקבוצה של גיא לוי, שהפסידה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים, ספגה תבוסה כואבת ונותרה במקום ה-12, אך תוכל לרדת נמוך יותר אחרי המשחקים של בית"ר ירושלים והפועל חיפה. מנגד, הצהובים עלו למקום הרביעי עם 33 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין נשמע מרוצה בסיום: "אפשר להגיד שזה היה המשחק הכי טוב העונה. שיחקנו מצוין מההתחלה והיו לנו לנו אפשרויות לכבוש עוד. היה משחק שקט, קבוצתי, כיף. ההבדל מרמת השרון היה שניצלנו מצבים, לא שינינו הרבה מאותו משחק אבל ידענו שאם נצליח לייצר מצבים, אז אי אפשר להחמיץ כל כך הרבה. היו עוד כמה החמצות, אבל כשאתה מנצח 0:4 אתה שמח". על אלברמן: "ראינו את היכולות של גל גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת נוכחות ומנהיגות. חוץ ממנו אפשר לציין שחקנים נוספים, היום היה כיף לראות את כולם".

על הצמרת והמטרות של מכבי תל אביב הוסיף המאמן: "אנחנו חייבים לשמור על יציבות, חייבים להגיע למצב שהיכולת תביא גם נקודות ולהיפך, נעבוד על זה". על זה שהוא ממשיך בקבוצה עד סוף העונה, אמר לוין: "זה לא שינה כלום כי ידענו שזאת הכוונה ואלה הם הדברים. זו הייתה הודעה רשמית אבל זה סוכם עוד לפני כן".

גל אלברמן אמר: "כשמנצחים ככה זה לא משנה אם אני כובש או לא, אני מאמין שהגולים שלי יגיעו בהמשך. פתחנו חזק וידענו שהיריבה שלנו עייפה. ייחסנו חשיבות לפתיחה חזקה וזה הקל עלינו את העבודה בהמשך".

על השינוי מאז שניר לוין הגיע: "אני מאוד שמח, אני חייב להמשיך להוכיח את עצמי שבוע אחרי שבוע. הגעתי למכבי תל אביב כדי להיות חלק מרכזי ממנה ולאורך התקופה שישבתי בצד, לא היה לי נעים. אני מאוד מקווה שאמשיך לתרום למכבי תל אביב".

גלעד קצב סוכנו של דור מיכה צפוי לשוחח מחר עם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס כדי לקבל הבהרות לגבי עתידו של הקשר. בסביבתו של השחקן מאוכזבים מאוד מכך שנדחק לקצה הספסל, מאז שהגיע המאמן ניר לוין. כשהשיא מבחינתו היה במשחק מול הפועל באר שבע, כשלא נכלל בסגל הקבוצה הבוגרת ושיחק עם הנוער.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully