וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי ניצח את ניר קלינגר

אנורתוזיס גברה 0:1 על פראלימני בקרב המאמנים הישראלים. ניצחון גדול לשפונגין. טל בן חיים גרם לפנדל בהפסד פורטסמות

* ניצחון גדול לקבוצתם של יובל שפונגין ודדי בן דיין, המוליכה אומוניה ניקוסיה, היום (שבת) במחזור ה-16 של הליגה הקפריסאית, 0:3 במשחק העונה בחוץ על השנייה א.א.ל לימסול. שפונגין שיחק 90 דקות וראה את הקפטן קונסטנטינוס מקרידס מעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-48. לקראת הסיום השתלט גאורגיוס אפרם על העניינים ועם צמד בדקות ה-79 וה-85 השלים את החגיגה הגדולה של אומוניה, שפתחה פער של שלוש נקודות בראשות הטבלה. בן דיין לא שיחק. במשחק, אגב, צפה מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן.

ניר קלינגר ערך בכורה מחודשת כמאמן פראלימני וראה את קבוצתו מפסידה בחוץ 1:0 לאנורתוזיס של רוני לוי. הצרפתי וינסנט לבאן כבש את שער הניצחון בדקה ה-77 וסידר ללוי ניצחון ליגה חמישי ברציפות. בעקבות הניצחון עלתה אנורתוזיס זמנית למקום השני והיא רחוקה שלוש נקודות מאומוניה המוליכה.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של פורטסמות לאקסית ווסטהאם במחזור ה-26 בצ'מפיונשיפ. בדקה ה-24 הכשיל את הישראלי, ששיחק בעמדת המגן השמאלי, את ווינסטון ברחבה ומארק נובל כבש את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה. פומפי סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דייויד נוריס. במשחק נוסף, דקל קינן לא נכלל בסגל קרדיף שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול דונקסטר.

* רמי גרשון ערך בכורה מחודשת במדי סטנדרד ליאז' כשנכנס בדקה ה-80 ב-1:6 הגדול של קבוצתו על בירסחוט. רועי דיין ודור מלול שיחקו 90 דקות כל אחד במדי המפסידה.

* לירוי צעירי פתח בהרכב ושיחק 70 דקות בניצחון הגדול של מכלן 1:4 על מכלן. שלומי ארבייטמן הפצוע לא נכלל בסגל ווסטרלו שהפסידה בחוץ 3:1 לסרקל ברוז'.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully